DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. január 22. szerda

Formula-1

Nem a Mercedest kell okolni az unalomért

A korábbi F1-es pilóta, Marc Surer elmondta, szerinte abszolút nem igazságos a rajongók részéről az, hogy a sport jelenlegi problémái miatt kizárólag a Mercedest okolják.

részletek

Alonso 21 év után találkozott Ayrton Sennával Barcelonában

Fernando Alonso, a Forma-1-es McLaren-Honda csapat pilótája beülhetett és tehetett pár kört Ayrton Sennának egykor sikereket hozó versenyautójával, az 1988-as McLaren-Honda MP4/4-el.

részletek

Joann Villeneuve: egy legenda özvegye

Passion Day elnevezéssel Gilles Villeneuve emléknapot tartottak Imolában május 1-én. Az eseményre Kanadából ide utazott a versenyző özvegye, akivel hosszan egyeztettem az alábbi beszélgetést. A Hotel Olimpiában csütörtök este 23.18-kor csörgött a telefon a szobámban. Ezt hallottam: - Itt Joann Villeneuve beszél. Csak azt akarom jelezni, hogy megérkeztem. Reggel 9-kor találkozhatunk a hallban.

részletek

Exkluzív: Forma-1 helyett fociláz Barcelonában

Mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy Barcelona a Forma-1 lázában ég: míg a korábbi években a Spanyol Nagydíj hetének szerdáján már a katalán főváros reptéren is számos szurkolót, plakátot lehetett látni, addig ezúttal egészen másra figyel a mediterrán metropolisz. A formula.hu rövid helyzetjelentése.

részletek

Kinek mennyibe kerül az F1-es szereplés?

Mennyit költ egy istálló a csapattagok bérezésére, mennyibe kerül egy F1-es motorblokk, és mennyit fizetnek a szponzorok a különböző hirdetési helyekért? Mindez kiderül az alábbi összeállításból.

részletek

Nyerd meg a Casio Red Bull Racing karóráját!

A Formula.hu újabb nyereményjátékában egy a Red Bull Racing logójával ellátott karóra talál gazdára olvasóink között. A Casio által felajánlott modell Daniel Ricciardo és Dnyiil Kvjat csuklóján is gyakran megjelenik.

részletek

Exkluzív Jerezből: Meglepetések tesztje

Azt lehet mondani, izgalmasan indul a 2015-ös évad, már ami a felkészülést illeti. Elment két nap, és Sebastian Vettel alatt életre kelt a Ferrari - közepes keverékű gumikon hasított legjobb időket, ami akkor is érdekes, ha mindenki azt igyekszik bizonygatni, hogy a köridők semmit sem számítanak.

részletek

Különvélemény: Fejlődés

Tulajdonképpen semmi bajom nem lenne az idei Forma-1-el, ha tudnám úgy nézni, mint mások. Mint a nagy többség. Még mindig színesek az autók, még mindig pöfögnek, körbejárnak, néha még előznek is, és ami azokat a pompás kis kütyüket illeti… De nem tudom.

részletek

Pat Symonds: Megfizettem a hibámért

A bajnoki dicsőségtől a motorsport purgatóriumáig Pat Symonds már sokat megtapasztalt az F1-ben töltött négy évtizede alatt. Most pedig minderről részletesen kitárulkozik Maurice Hamiltonnak.

részletek

Időjósok a pályán - Immár a meteorológusok munkája is nélkülözhetetlen az F1-ben

Tudjuk, hogy az eső könnyen megváltoztathatja a versenyek kimenetelét - de ugyanezt teheti akár a napsütés is. Kollégáink bepillantottak a kulisszák mögé a Formula-1 időjárás-szakértőinek segítségével, hogy kiderítsék, hogyan készülnek az előrejelzések a hétvégék során. Bizony, olykor ehhez egy istálló tetején kell felállítani a radart…

részletek

Méhes meglátása: Egynaposak

Meghalt Jean-Pierre Beltoise, az 1972-es Monacói Nagydíj győztese. Érdekes, hogy van néhány ilyen figura a sportág történetében, akik egyetlen nap miatt lesznek kisebbfajta legendává.

részletek

Elektronikus vezérlésű fékek

A hatékonyabb energia-visszanyerés idén szükségessé tette egy új fékrendszer kialakítását az autók hátsó tengelyén, amely így részben elektronikus, részben hidraulikus módon segíti a jármű lassulását. Pat Symonds elmagyarázza, hogyan működik ez a rendszer, amely több versenyző dolgát is megnehezíti.

részletek