Formula-1
Nem a Mercedest kell okolni az unalomért
A korábbi F1-es pilóta, Marc Surer elmondta, szerinte abszolút nem igazságos a rajongók részéről az, hogy a sport jelenlegi problémái miatt kizárólag a Mercedest okolják.
részletekAlonso 21 év után találkozott Ayrton Sennával Barcelonában
Fernando Alonso, a Forma-1-es McLaren-Honda csapat pilótája beülhetett és tehetett pár kört Ayrton Sennának egykor sikereket hozó versenyautójával, az 1988-as McLaren-Honda MP4/4-el.
részletekJoann Villeneuve: egy legenda özvegye
Passion Day elnevezéssel Gilles Villeneuve emléknapot tartottak Imolában május 1-én. Az eseményre Kanadából ide utazott a versenyző özvegye, akivel hosszan egyeztettem az alábbi beszélgetést. A Hotel Olimpiában csütörtök este 23.18-kor csörgött a telefon a szobámban. Ezt hallottam: - Itt Joann Villeneuve beszél. Csak azt akarom jelezni, hogy megérkeztem. Reggel 9-kor találkozhatunk a hallban.
részletekExkluzív: Forma-1 helyett fociláz Barcelonában
Mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy Barcelona a Forma-1 lázában ég: míg a korábbi években a Spanyol Nagydíj hetének szerdáján már a katalán főváros reptéren is számos szurkolót, plakátot lehetett látni, addig ezúttal egészen másra figyel a mediterrán metropolisz. A formula.hu rövid helyzetjelentése.
részletekKinek mennyibe kerül az F1-es szereplés?
Mennyit költ egy istálló a csapattagok bérezésére, mennyibe kerül egy F1-es motorblokk, és mennyit fizetnek a szponzorok a különböző hirdetési helyekért? Mindez kiderül az alábbi összeállításból.
részletekNyerd meg a Casio Red Bull Racing karóráját!
A Formula.hu újabb nyereményjátékában egy a Red Bull Racing logójával ellátott karóra talál gazdára olvasóink között. A Casio által felajánlott modell Daniel Ricciardo és Dnyiil Kvjat csuklóján is gyakran megjelenik.
részletekExkluzív Jerezből: Meglepetések tesztje
Azt lehet mondani, izgalmasan indul a 2015-ös évad, már ami a felkészülést illeti. Elment két nap, és Sebastian Vettel alatt életre kelt a Ferrari - közepes keverékű gumikon hasított legjobb időket, ami akkor is érdekes, ha mindenki azt igyekszik bizonygatni, hogy a köridők semmit sem számítanak.
részletekKülönvélemény: Fejlődés
Tulajdonképpen semmi bajom nem lenne az idei Forma-1-el, ha tudnám úgy nézni, mint mások. Mint a nagy többség. Még mindig színesek az autók, még mindig pöfögnek, körbejárnak, néha még előznek is, és ami azokat a pompás kis kütyüket illeti… De nem tudom.
részletekPat Symonds: Megfizettem a hibámért
A bajnoki dicsőségtől a motorsport purgatóriumáig Pat Symonds már sokat megtapasztalt az F1-ben töltött négy évtizede alatt. Most pedig minderről részletesen kitárulkozik Maurice Hamiltonnak.
részletekIdőjósok a pályán - Immár a meteorológusok munkája is nélkülözhetetlen az F1-ben
Tudjuk, hogy az eső könnyen megváltoztathatja a versenyek kimenetelét - de ugyanezt teheti akár a napsütés is. Kollégáink bepillantottak a kulisszák mögé a Formula-1 időjárás-szakértőinek segítségével, hogy kiderítsék, hogyan készülnek az előrejelzések a hétvégék során. Bizony, olykor ehhez egy istálló tetején kell felállítani a radart…
részletekMéhes meglátása: Egynaposak
Meghalt Jean-Pierre Beltoise, az 1972-es Monacói Nagydíj győztese. Érdekes, hogy van néhány ilyen figura a sportág történetében, akik egyetlen nap miatt lesznek kisebbfajta legendává.
részletekElektronikus vezérlésű fékek
A hatékonyabb energia-visszanyerés idén szükségessé tette egy új fékrendszer kialakítását az autók hátsó tengelyén, amely így részben elektronikus, részben hidraulikus módon segíti a jármű lassulását. Pat Symonds elmagyarázza, hogyan működik ez a rendszer, amely több versenyző dolgát is megnehezíti.
részletek