DRS
Kanyarban is lehet használni DRS-t Silverstone-ban
Ilyen még nem volt, mióta kitalálták az állítható hátsó szárnyat 2011-ben: az első két kanyarban nyitva lehet hagyni a DRS-t – a pilóták bátorságán múlik, élnek-e a lehetőséggel.
részletekHamilton szerint itt sem lesz előzés
Ausztriában is bevetettek egy harmadik DRS-zónát, hogy több akciót láthasson a közönség. Lewis Hamilton azonban a legkevésbé sem optimista ilyen téren, nem lehet közelről követni a riválist.
részletekHa Montreal, akkor sok előzés
Montrealban általában nem okoz gondot az előzés a hátsó, hosszú egyenesnek köszönhetően. Az FIA azonban így is bevet egy harmadik DRS-zónát is, hogy még izgalmasabb legyen a verseny.
részletekA Red Bull is megtámadta a Ferrarit
Hetek óta folyamatos gyanúsítgatás és támadás alatt a Scuderia, most egy újabb fejezettel bővül a történet. A bikák azzal vádolják az olasz istállót, hogy szabálytalan DRS-sel szerez jogosulatlan előnyt.
részletekAz F1 2021-ben kukába dobná a DRS-t
A nyitható hátsó szárny az F1 jelenlegi „szükséges rossz” megoldása, amitől több szakember is legszívesebben megszabadulna. Az FIA is pont erre törekszik, ám akármilyen autókkal ez nem célravezető.
részletekTöbb előzést láthatunk Melbourne-ben?
A tavalyi, igen kevés előzést hozó idénynyitó negatívumát nem szeretné megismételni az FIA, így újabb DRS zónát helyez el a pálya egy másik pontján. Vajon ettől valóban több pozíciócsere lesz?
részletekBrawn alig várja, hogy ne legyen DRS
A pilóta által állítható hátsó vezetőszárny az előzések elősegítésének érdekében született meg hosszú évekkel ezelőtt, a Formula-1 vezetése azonban szívesen elhagyná a rendszert a későbbiekben.
részletekTöbb DRS-t akar a Ferrari főnöke
Maurizio Arrivabene szerint a grid girlök helyett az unalomba fulladó versenyekkel és az előzések növelésével kellene foglalkozni.
részletekHamilton nem élvezte túlzottan az előzéseket
Lewis Hamilton az egész világot bámulatba ejtette a Brazil Nagydíjon mutatott fantasztikus felzárkózásával. Ő maga azonban úgy véli, manőverei nem kifejezettek őt dicsérik.
részletekÚjabb ijesztő hiba a Renault-nál
A világbajnokság hajrájában a Ferrarin és a Hondán kívül a Renault-nál is problémák vannak a megbízhatósággal. Nico Hülkenberg szerint vasárnapi meghibásodása kifejezetten ijesztő volt.
részletekAmikor a DRS jelentett problémát
Amikor Nico Hülkenberg kiállni kényszerült a Japán Nagydíjról meghibásodott előzést segítő rendszere miatt, nem először fordult elő, hogy az eszköz fejfájást okozott a csapatok számára egy F1-es verseny során.
részletekEltűnhet a DRS és a rajtbüntetés az F1-ből
A sportág szakmai ügyeiért felelős ügyvezető igazgatója, Ross Brawn ki szeretné gyomlálni azokat az elemeket az F1-ből, melyek hátráltató tényezők a rajongók számára.
részletek