AlfaRomeo
Van, aki nem hisz az Alfa Romeo visszatérésében
A Ferrari volt elnöke, Luca di Montezemolo úgy gondolja, hogy nem nyilatkozatokra, hanem tényekre van szükség, ha utódja komolyan gondolja az Alfa Romeo F1-es szerepvállalását.
részletekA Ferrarinak nem kell NASCAR-szerű Formula-1
A lebutított technológia ellen harcol az istálló első embere: még az F1-ből való kiszállástól sem zárkózik el, és azt is kifogásolja, hogy ügyvédekkel kell értelmezni a szabályokat. Az Alfa Romeo motorsportba való visszatérése is szóba került.
részletekMár jövőre feltűnhetett volna az Alfa Romeo az F1-ben
A maranellói F1-es istálló testvérmárkáját, az Alfa Romeót szerette volna visszahozni a sportágba, ha sikerült volna megállapodniuk a Red Bull-lal - több oka is volt, hogy nem valósult meg a vörösök terve.
részletekRetro – Az újkori Alfa legdicsőbb napja
Az F1-be 1979-ben gyári csapatként visszatért Alfa Romeo számára kevés siker termett a következő években, legnagyobb eredményüket azonban pont ezen a napon jegyezték.
részletekKéslekedés az olaszoknál
Az Alfa-Romeo úgy tűnik, késlekedik a csúcsmodell bemutatásával, hiszen a régóta ígérgetett Giulia csak a jövő év tavaszán kerülhet be a kereskedésekbe.
részletekFrankfurtban az új Giulia Quadrifoglio
Az Alfa Romeo standjának első számú szupersztárja az új Giulia Quadrifoglio, az Alfa Romeo új filozófiájának és a „la meccanica delle emozioni” koncepció tökéletes érvényre juttatásának az ideális elegye.
részletekRetro – Az első Ferrari-győzelem Monzában
Az olasz pálya és a Ferrari istálló neve egyet jelent, amióta F1 az F1: a skarlátvörös alakulat pilótái 20 alkalommal győztek a tifosi előtt. Először 1951-ben, egy legenda jóvoltából.
részletekRetro – A francia James Hunt
Persze sok különbség van az 1944-ben épp ezen a napon született Patrick Depailler és az 1976-os világbajnok közt, karakterük viszont összeköti kettejüket, ők voltak a ’70-es évek F1-ének talán legnagyobb fenegyerekei.
részletekAlfa Romeo Giulia: globális előzetes
A mai napon a Milánóhoz közeli Arese városában, az Alfa Romeo múzeumban bemutatkozott a márka új csúcsmodellje, a legendás Quadrifoglio emblémát büszkén viselő Giulia.
részletekRetro – Aki a legnagyobb lehetett volna
Csak huszonnégy éves volt, amikor meghalt, Enzo Ferrari mégis úgy nyilatkozott róla, hogy a legnagyobb lehetett volna az autóversenyzés történetében. Mai Retro-cikkünkben Guy Mollra emlékezünk.
részletekElhunyt Senna első győzelmének kovácsa
73 éves korában meghalt a korábbi F1-es tervezőzseni, Gerard Ducarouge, aki ugyan bajnoki autót sohasem épített, de középcsapatok felvirágoztatásában kulcsszerepet játszott két évtizeden át.
részletekMiért van ott az Alfa Romeo logója az új Ferrarin?
A szemfülesebb rajongóknak feltűnhetett, hogy az új Ferrarin ott virít az Alfa Romeo logója is - ezzel párhuzamosan viszont eltűnt az anyagyártó, a FIAT emblémája az autókról - miért?
részletek