DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
Tereprali (TR)

Nyerni megy Nagykállóra a Korda Racing

Három egységgel búcsúzik a Tereprali OB 2015-ös szezonjától a Korda Racing, a szezonzáró nagykállói HOFEKA Kupán Korda Erik és Csató Attila mellett Kerék Balázs oldalán visszatér Garamvölgyi Zoltán is, a motoros mezőnyben pedig Linninger Patrik tör babérokra.

Nagykálló látja vendégül a Tereprali bajnokság idei utolsó futamának mezőnyét, mely a naptár egyik legpatinásabb és a versenyzők körében az egyik legkedveltebb versenye, a szervezők többször is elnyerték már az év versenye címet a résztvevők szavazatainak köszönhetően. A szervezők az idei évben is készültek némi újdonsággal, ugyanis a szokásoktól eltérően Nagykállón nem kerül megrendezésre a pénteki szuperspeciál szakasz, ehelyett ingyenes teszttel kedveskedtek a bajnoki mezőnynek. A futam egyik érdekessége még, hogy hosszú évek után ez lehet az első olyan megmérettetés, melyen csak magyar versenyzők küzdenek a bajnoki pontokért, a jövőre nézve pedig mindenképp biztató hogy rég nem volt ekkora érdeklődés országhatárainkon belülről egy magyar bajnoki futam iránt.

kr_nagykallo2



Az autósok mezőnyéből természetesen nem hiányozhat a Korda Racing kiváló formában lévő egysége, a Korda Erik/Csató Attila – HRX Ford trió, akik a Hungarian Baja világkupa futamon már elnyerték a legjobb magyar párosnak kijáró címet. A csapat a Riverside Baja után újból hadrendbe állítja a Nissan Quashqai-t is, melyet ezúttal is Garamvölgyi Zoltán kormányoz, aki mellett a navigátori feladatokat ezúttal Kerék Balázs látja el Nagykállón. Az autósok mellett a motoros mezőnyben is lesz érdekeltsége a csapatnak, hiszen a Hungarian Baja-n hét év után sikeresen visszatérő Linninger Patrik is versenybe száll.

 

„Nagyon hamar elrepült az idei év, kicsit még korainak érzem, hogy már a szezonzáróra kell készülnünk.” – mesélte Korda Erik. „Egy igencsak kétarcú szezont szeretnénk lezárni minél sikeresebben. Voltak nehezebb periódusok, és sok csalódás, de a szezon nagy részében, különösen a második felében szerzett számtalan szakaszgyőzelmünkkel megmutattuk, hogy a győzelemért tudunk harcolni. Az pedig a jövőre nézve ad extra motivációt, hogy az évad legkeményebb versenyén, a Hungarian Baja-n nem volt nálunk gyorsabb magyar versenyző és még a világ élmezőnyének is oda tudtunk piszkálni kicsit. Ami Nagykállót illeti, tudom hogy sok versenyző kedvence ez a verseny, de nekem eddig nem sikerült igazán a szívembe zárnom ezeket a pályákat. Utoljára két és fél éve álltam itt rajthoz, még a Toyotával, azóta sok minden változott, mára Billyevel és a HRX-szel is összecsiszolódtunk és a hétvégén az egész csapattal azon leszünk, hogy egy futamgyőzelemmel változtassuk a korábban kialakult képen.”

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: