A délutáni két gyorsnak már 52 másodperces előnnyel futottak neki, s bár a vezetést sikerült is megőrizniük a nap végéig, előnyük öt másodpercre olvadt a második helyen álló lengyel párossal szemben. Az ok még a délelőtti defektben keresendő, pontosabban abban a tuskóban, amellyel találkozva a defektet kapták, ekkor sérült meg ugyanis a bal első meghajtás külső féltengelycsuklója. A problémát sajnos a helyszínen nem tudták orvosolni, így a szombati utolsó szelektívet már hátsókerék-hajtással teljesítették Fodorék - s ez bizony az időeredményükön is nyomot hagyott. Jól mutatja a Ford Ranger képességeit, hogy ennek ellenére is maguk mögött tudták tartani riválisaikat.
"örülünk, és nagyon jó érzés, hogy vezetünk, mégsem lehetünk boldogok. A harmadik gyorson az autót nekivágtuk egy tuskónak, amitől defektet kaptunk. Vesztettünk miatta némi időt, de ami a legnagyobb probléma, hogy eltört a bal első meghajtásunk külső féltengelycsuklója. Nincs itt hozzá alkatrészünk, nem tudjuk orvosolni a problémát. Az utolsó gyorson éppen emiatt már csak hátsókerék-meghajtással tudtunk menni. Az eredményünk jó, de Lukaszewski nagyon jön, 5 másodpercre van tőlünk, tehát keménynek ígérkezik a vasárnap" - értékelt Fodor.
A verseny zárónapján még négy szelektív vár a mezőnyre, a versenyzők két-két alkalommal teljesítik a Homokbánya (25 km) és a Dél-Nyírség (56 km) elnevezésű szelektíveket. Az Adrenalin Kupa délután ünnepélyes díjkiosztóval zárul.