A Beled térségében zajló futam szombati napján a Terep-rally Nyílt Országos Bajnokság mezőnye együtt autózott a Bükfürdő-rali mezőnyével: a programban 7, 10 és 11 kilométeres, murvás-köves erdei pályák szerepeltek, a versenyzőknek összesen kilenc szelektív szakaszt kellett teljesítenie. Noha a pörgős formátum ismert volt a Fekete-Tóth párosnak a tavalyi sprintfutamokról, az ismeretlen pályák miatt a páros ezúttal is a hibamentes autózásra helyezte a hangsúlyt, amit sikerült megvalósítani.
A rendkívül szoros élmezőnyben a Cargo Racing egysége az abszolút értékelés 5. helyén áll: az éllovas párostól 1,24 másodperccel vannak lemaradva, míg az eredménylistán előttük állomásozó versenyzőt 31 másodperccel előzik meg a vasárnapi, valószínűleg már vérbeli terepralis pályákat tartogató zárónap előtt.
"Érdekes tapasztalat volt a ralisok pályáin versenyezni. A tavalyi sprinteket élveztem, de őszintén szólva itt most kellett egy lélegzetvételnyi idő, mire hozzászoktattam magam ezekhez a tempós pályákhoz, de hamar felvettem a ritmust. Sikerült hibamentesen teljesítenünk a szakaszokat, a Toyota kifogástalanul üzemelt és csak az zavart egy picit, hogy túl sok volt az összekötő a szakaszok között. Már várom a folytatást, a vasárnapi hosszabb pályákat" - értékelt a pilóta, Fekete Antal.
Tóth György már a prológ után jelezte, hogy a Cargo Racing szombatra a túlélést tűzi ki célul: "Ennek szellemében versenyeztünk és nem is bántuk meg a döntésüket. Az egyik versenyzőtársunk nagyot esett rögtön az első szakaszon, ami csak erősítette bennünk, hogy nagy alázattal és óvatossággal menjünk. Szoros nagyon a mezőny, ráadásul a java még csak most jön a vasárnapra kiírt hosszabb, minden bizonnyal terepralisabb pályákkal."
A 607 kilométer össztávú, 344 kilométernyi szelektív szakaszt magában foglaló Riverside Baja versenykiírása szerint a vasárnapi penzum két 56 kilométeres és két 55 kilométeres menetből áll majd. A díjkiosztót 18 órakor tartják majd a beledi Polgármesteri Hivatalnál.