A rendező által előrelátóan kigondolt időterv miatt az első két nap semmittevéssel telt, eltekintve a pénteki, 7 km hosszúságú prológtól. A versenyzők így két napon keresztül rápihenhettek a szombati 2x122 km hosszúságú, mesterien megtervezett szakaszokra. A vasárnapi rövidített táv - 2x61 km - már csak hab volt a tortán. A TH kategóriát - nehogy megerőltessék magukat a versenyzők a nagy sietségben - megkímélte a rendező, így szombaton és vasárnap csak egy-egy szakaszt kellett teljesíteniük (7+122+61 km), aminek különösen az 1000 km-ről érkező németek örültek, hiszen a kiírásban szereplő távnak csupán a felét kellett teljesíteniük, 190 km versenyzésért pedig igazán érdemes volt ekkora utat megtenniük.
Sólyom Olivér - Galbács Mátyás - HAWKIA
Péntek
Minden a legnagyobb rendben volt.
Szombat
A második szakaszon egy hármas ugrató végén az autó orral beleállt a földbe. A csonkállványok elgörbültek, majd 30-40 km után a kormánymű csavarjai elszakadtak egy bal kanyarban. Az autó irányíthatatlanul beszáguldott egy erdősávba, ahol kikaszált pár fát. A HAWKIÃ-t éppen csak sikerült a maximális időn belül kihozni a szakaszról, és az esti bőséges szervizidőben rendbe hozni a másnapi folytatáshoz. A Sólyom Team hálás köszönetet mond Horváth "Gombi" Bélának és csapatának, amiért kisegítették a versenyzőket két nélkülözhetetlen csavarral.
Vasárnap
Minden a legnagyobb rendben volt.
Hangodi János - Pocseg Ferenc - Rover-Audi
Péntek
Minden a legnagyobb rendben volt.
Szombat
Minden a legnagyobb rendben volt.
Vasárnap
A szakasz felénél egy defektes gumi okozott kisebb problémát a versenyzőpárosnak, ettől függetlenül nyugodt tempóban teljesítették a rájuk kirótt mérhetetlen távolságot.
Björn Hrabal - Walter Hrabal - G-Mercedes
Péntek
A délutáni parc fermé beálláshoz készülve a Mercedes nem akart beindulni. A tünetek arra engedtek következtetni, hogy az önindító megmakacsolta magát, a gyors szervizelés során pedig végkép kilehelte nyamvadt kis lelkét. Nem volt mit tenni, az autót be kellett rántani egy másikkal. A parc fermébe állás így sikeresen megtörtént. Onnan pedig a rajt során ki kellett tolniuk a versenyzőknek, majd meg kellett ismételni a berántást. Attól fogva már csak arra kellett figyelni, hogy az esti szervizig ne állítsák le a motort. A szervizben megtörtént az önindító cseréje. A Sólyom Team hálás köszönetet mond Horváth "Gombi" Bélának és csapatának, amiért kisegítették a versenyzőket egy önindítóval.
Szombat
Minden a legnagyobb rendben volt.
Vasárnap
Minden a legnagyobb rendben volt.
A vasárnapi zártkörűnek induló, grandiózus díjátadón aztán mindenki átvehette a maga serlegét, már ha éppen eltalálták, kinek melyik járt, vagy ha volt kinek átadni. Aztán mindenki a maga kupájával a hóna alatt gyorsan hazament.
A Sólyom Team támogatói: LaserSystems, Industrial Support, Gamma Trans, Schriffert, Loctite, Touratech Greece, Kincses Szerszám, Total Parts Hungary, enerGOfair, Speedy Racing
A Sólyom Team kiemelt médiapartnerei: TerepRali.Com, Marathonrally.com, TodoTerreno.pt, Rallyraid.es, Rallyraid.net, Tetrakinisimag.gr, Formula.hu, Sportime Magazin, RallyCafe.hu, OffroadMagazin.hu, AutosForum.hu
Web: www.solyomteam.huFacebook: www.facebook.com/pages/Sólyom-Team-MSE/155857977780805