Fekete és Tóth korai kiesését az idézte elő, hogy a hatalmas porban a látási viszonyok minimálisra csökkentek, így az egyik rivális hajszolása közben egy árokban landoltak. Az Overdrive Toyota Hilux bal első futóművének sérüléseit nem lehetett a helyszínen megjavítani, így a forfaitolás esélyét is elveszítették.
"Igazán sajnálom azt, ami történt" - mondta Fekete Antal. "Túlságosan hevesen kezdtük a futamot, talán jobb lett volna egy picit visszafogni magunkat, de ez történik akkor, ha egy remek autóban ülsz egy olyan kiváló mezőnyben, mint amilyen a Hungarian Baján verbuválódott össze. Azért is sajnáljuk a történteket, mert a szezonkezdet óta egészen jól alakultak a dolgaink és a csapattól most is kiválóan felkészített, hibátlan autót kaptunk. Köszönöm a fáradozásaikat, ugyanakkor mindannyian sokat tanultunk a történtekből és megtudtuk azt is, hogy a Toyota nemcsak rendkívül gyors, hanem nagyon biztonságos is."
Mint a pilóta elárulta, a Cargo Racingnek nem kell sokat várnia a következő megmérettetésre: "Túl sok lazításra nincs időnk, ugyanis közeleg a Világkupa lengyelországi versenye, amelyre szintén neveztünk." - fogalmazott Fekete, utalva a Baja Polandra, amelyet augusztus 29-e és szeptember 1-je között tartanak Szczecin környékén.