2023: Az egykori F1-es pilóta, Christijan Albers hónapokkal a Red Bull-ügy kirobbanása előtt úgy fogalmazott, hogy Horner célja egyértelműen az egyeduralom, s Dietrich Mateschitz sajnálatos halála óta ebbe az irányba tesz lépéseket: „Az a drámai pillanat, amikor Mateschitz meghalt, volt az első pillanat, amikor azt mondtam, hogy meg fogják vívni az egók harcát. Horner az egyeduralomra koncentrál, és azt láthatjuk is, hogy azzal van elfoglalva, hogy megpróbálja ezt a pozíciót megszerezni magának.”
2022: Mattia Binotto még ott van a Ferrari gyárában és dolgozik a 2023-as F1-es autón: ezt árulta el Charles Leclerc az FIA díjátadó ünnepségén. Leclerc szerint Binotto még be akarja fejezni a 2023-ra szánt változtatásokat, ezért bár már megköszönték a munkáját, és kinevezték a helyére Fred Vasseurt, de továbbra is azon dolgozik, hogy az SF-23-as jobb legyen, mint az elődje. A végeredményt ismerjük...
2021: Valtteri Bottas némi hiányérzettel búcsúzik a Mercedestől, hiszen az egyéni világbajnoki cím járt a fejében a csatlakozásától fogva. A finn szerint sajnálatos, hogy ez nem történt meg, de igyekszik a pozitívumokkal távozni a csapattól.
2020: A Haas elítéli Nyikita Mazepint – a következő évre szerződtetett versenyzőjét – a közösségi médiára felkerült „fogdosós” videó miatt. A csapat azt ígéri, belső körben intézik el az ügyet. Mazepin a közlemény megjelenése után nyilvánosan bocsánatot kért.
2019: A Mercedes két napon át tesztelte a 18 colos Pirelli-abroncsokat. Az autót George Russell vezette Abu Dhabiban, 218 kört teljesített. Ezzel befejeződött a gumigyártó idei tesztprogramja, amelyet a csapatok közreműködésével végeztek.
2018: Robert Kubica személyiségére és küzdőszellemére van szüksége a Williamsnek, nyilatkozta Claire Williams a 2019-re szerződtetett versenyzőről, aki tartalékpilótaként rengeteget segített a csapatnak az év során.
2017: Lewis Hamilton jelen állás szerint 2020-ig biztosan maradna a Formula-1-ben – hozzátette, el tudja képzelni, hogy 2021-ben George Russellnek adja át a helyét.
2016: A Mercedes már megbánta, hogy a szezonzáró Abu Dhabi Nagydíjon csapatutasítást adott Lewis Hamiltonnak. A versenyt vezető brit szándékosan visszafogta tempóját, hogy lelassítsa Nico Rosberget, az ellenfelek pedig megelőzzék a csapattársat. A Mercedes többször arra utasította Hamiltont, hogy gyorsítson, de a háromszoros világbajnok nem engedelmeskedett. Második helyével Rosberg végül megszerezte a 2016-os vb-címet, Toto Wolff viszont utólag szabadabb versenyt engedett volna köztük.
2015: A várakozással ellentétben mégsem csatlakozik a Ferrarihoz a Mercedes-mérnök, Benjamin Hoyle, akit volt csapata adatlopással vádolt meg.
2013: Új szabályok tömkelege az F1-ben: 2014-től állandó rajtszámot választanak a versenyzők, a szezonzárón dupla pontokat osztanak, 2015-ben pedig bevezetik a költségsapkát.
2012: A Red Bull nem zárkózik el az ötlettől, hogy a felújított spielbergi pályán – a Red Bull Ringen – megrendezze az Osztrák Nagydíjat. A lehetőségről Helmut Marko tanácsadó beszélt.
2011: Az F1-be visszatérő Romain Grosjean lesz Kimi Raikkönen oldalán a Renault második versenyzője – a hírek a csapatra így hivatkoztak, mivel az átnevezés Lotusra még nem történt meg.
2010: A névadó szponzor és résztulajdonos Lotus Csoport néhány év múlva teljes tulajdonjogot vásárolna a Lotus Renault csapatában.
2009: A Renault megvásárlását tervező luxemburgi üzletember, Gerard Lopez – aki az elsők között fektetett a Skype-ba – és Tony Fernandes Lotus-főnök figyelmeztette az F1-et, ideje lenne az internetet és új médiát komolyabban venni.
2008: A csapat üléséért hajtó Sebastien Buemi a Toro Rossóval leggyorsabbként zárt a jerezi teszt első napján Sebastien Bourdais előtt. A McLaren, Ferrari, BMW, Williams és Renault tesztelt még a pályán, a legnagyobb név a pilóták közt Kimi Raikkönen volt.
2007: Lewis Hamilton lemaradt a BBC Év sportolója díjáról: második helyen végzett a bokszoló Joe Calzaghe mögött. Utoljára F1-es pilótaként Damon Hill nyerte meg a brit közmédia rangos elismerését 1996-ban és 1994-ben.
2006: Az év végi, Monacóban tartott FIA-gálán Michael Schumacher különleges aranyérmet vehetett át, amellyel a hétszeres világbajnok motorsporthoz való hozzájárulását ismerték el.
2005: A V8-as autót ugyanolyan élvezetes vezetni, mint a V10-est, nyilatkozott Jacques Villeneuve. A BMW pilótája nagyobb erőkülönbségre és több vibrációra számított.
2004: Mark Gillan, a Red Bull járműteljesítményért felelős igazgatója otthagyta a Formula-1-et, mivel célja, hogy előadó lehessen a Surrey-i Egyetemen.
2002: Tovább fenyeget a szakadár F1-es széria, miután a tárgyalások Bernie Ecclestone, a világbajnokságot tulajdonló német bankok és a csapatok között megszakadtak. Ecclestone hajlandó lett volna nagyobb befolyást adni a gyártók kezébe, de azok nem válaszoltak ajánlatára.
2000: Nem engedélyezik azonnal a kipörgésgátlót, miután korábbi álláspontját megmásítva a Ferrari és partnercsapatai megvétózták az eredeti javaslatot: helyette az elektronikai eszköz a Spanyol Nagydíjtól érkezhet.