2023: A General Motors csak az Andrettivel jönne az F1-be – habár felmerült az, hogy az amerikai istálló elutasítása esetén egy másik csapattal léphetne partnerségre a Cadillac, a gyártó azonban kategorikusan kizárta ezt.
2022: Pierre Gasly szerint majd az idő eldönti, hogy az Alpine-hoz való távozása után az általa barátnak nevezett Yuki Tsunoda képes lesz-e az AlphaTauri vezérévé előlépni.
2021: Nem engedik be többet a testőröket a rajtrácsra, miután Austinban Megan Thee Stallion egyik kísérője elzavarta a riporterként dolgozó Martin Brundle-t. A Formula-1 álláspontja szerint a rajtrács testőrök nélkül is elég biztonságos a hírességek számára.
2020: Új illatokkal támad a Formula-1. A sportág egy teljes kollekcióval lépett a piacra, melyet hosszú ideig tervezgettek és egy sajtóeseményen mutattak be a nagyközönség számára.
2019: Felipe Massa szerint nem kizárt, hogy az első ferraris idényében remekül teljesítő Charles Leclerc előbb fog világbajnokságot nyerni, mint a több éve a Red Bullnál szereplő másik fiatal reménység, Max Verstappen.
2018: Daniel Ricciardo és Red Bull-os főnöke, Christian Horner is úgy véli, egy mexikói marsall idézte elő azt a meghibásodást, amely miatt turbót kell cserélni az ausztrál autójában a Brazil Nagydíjon: elmondásuk szerint a mexikóvárosi futamon elfüstölő motor miatt használt tűzoltókészülékből kerültek olyan anyagok az erőforrásba, amelyek kárt okoztak benne.
2017: Az F1-et vezető Chase Carey reagált a Ferrari legújabb kiszállási fenyegetésére: a főnök szerint tulajdonképpen megegyezik a véleményük a maranellóiakkal, akik attól tartanak, hogy a 2021-re tervezett egységesített alkatrészek NASCAR-szerűvé tennék a száguldó cirkuszt, Carey azonban cáfolta, hogy ez lenne a céljuk.
2016: Jolyon Palmer 2017-ben is a Renault pilótája marad, így ő lesz a korábban bejelentett Nico Hülkenberg csapattársa.
2014: Nico Rosberg megszakította csapattársa, Lewis Hamilton öt futam óta tartó győzelmi sorozatát a Brazil Nagydíjon. A német könnyed sikert aratott Interlagosban, miután a brit a táv harmadánál bemutatott egy fél megforgást. A két mercedeses között 17 pontra csökkent a különbség a vb-tabellán a duplapontos idényzáró előtt.
2012: Kimi Raikkönen szerint csak a kezdetet jelentette az Abu Dhabi Nagydíjon aratott győzelme, további sikerek várhatók tőle és csapatától, a Lotustól is a jövőben.
2011: A Group Lotus, a Proton a Team Lotus F1-es csapata közösen bejelentette, hogy véget ért a jogi vita abban a kérdéskörben, ki használhatja a Lotus márkanevet: ennek értelmében Tony Fernandez alakulata 2012-ben már Caterham néven fut majd, míg a Renault istálló felveszi a Lotus nevet.
2010: A Red Bull-főnök Dietrich Mateschitz úgy fogalmazott: inkább legyen csak második a pilótája a vb-összetettben, mint hogy csapatutasítást alkalmazzanak a versenyzőik között. Mindezt azok után nyilatkozta, hogy a Brazil Nagydíjon hagyták a pontversenyben hátrébb lévő Sebastian Vettelt nyerni a csapattárs Mark Webber és a tabellát vezető Fernando Alonso előtt.
2008: Hamilton állítja, sosem volt személyes vitája Alonsóval – annak ellenére, hogy előző évben igencsak feszült volt a viszony közöttük a McLarennél.
2007: Az Autosport úgy értesült, legalább 15 renault-s mérnök tudott azokról a mclarenes technikai információkról, amelyek a legújabb kémbotrány középpontjában állnak. Ezeket az adatokat Phil Mackereth vitte magával floppylemezeken a McLarentől Enstone-ba igazolása alkalmával.
2005: Adrian Newey izgatott a Red Bullnál rá váró kihívások miatt: az elismert és vb-címek sorát szerző szakember a következő idényben igazol át az energiaitalosokhoz a McLarentől.
2004: Anthony Davidson és Nick Heidfeld között dönthet a Williams a második pilótáját illetően: mindkét versenyzőnek lehetőséget biztosítanak a bizonyításra. A grove-i gárda azok után maradt második pilóta nélkül, hogy Jenson Buttont megszerezte magának a BAR, így még kérdés, ki lesz Mark Webber társa jövőre.
2002: Bár részt vett egy teszten Colin McRae csapatában, Eddie Irvine kizárta annak lehetőségét, hogy a jövőben rali váltson a Formula-1 helyett.
2001: Juan Pablo Montoya nem számított ilyen erős debütáló idényre az F1-ben: bár rengeteg kiesést könyvelhetett, szerzett egy győzelmet és három pole-pozíciót is, s végül hatodik lett az összetettben.
2000: Az előző két évben világbajnoki címet szerző, ezúttal azonban csak vb-ezüstérmesként záró Mika Hakkinen karrierje legjobb manőverének nevezte azt, ahogy Spában elment Michael Schumacher mellett, miközben mindketten lekörözték Ricardo Zontát.