2023: Sergio Perez édesapja szerint akár még tíz évig maradhat az F1-ben a fia, ez idő alatt pedig a világbajnokságot is megnyerheti. Antonio Perez azt is bevallotta, hogy ő is és a mexikói emberek is nagyon szeretik Helmut Markót, a Red Bull főtanácsadóját.
2022: Nem sokkal a Red Bull túlköltekezésével kapcsolatos szankciók kihirdetése után az FIA közölte: 450 ezer dollárra bírságolják az Aston Martint, mert rosszul tüntetett fel költségeket a beszámolójában. Közben drákóinak nevezte a szélcsatornában eltölthető idő csökkentését Christian Horner, aki Mexikóban elismételte: nem származott teljesítménybeli előnyük a 2021-es túlköltekezésből. A büntetés miatt negyed-fél másodpercet fognak bukni.
2021: A Formula-1 elnökét, Stefano Domenicalit meglepte, hogy a sorozat közvéleménykutatásában Max Verstappen lett a legnépszerűbb versenyző. Az olasz Lewis Hamiltonra számított.
2020: Hivatalosan is megerősítették, hogy Pierre Gasly a következő idényben is az AlphaTaurinál fog versenyezni. Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke szerint azért nem merült fel a francia visszaemelése az anyacsapatba, mert nagyon jól teljesít az AlphaTaurinál.
2019: Lewis Hamilton szerint körönként több tizedmásodpercet veszített a Mexikói Nagydíj elején megsérült padlólemeze miatt – igaz, a brit végül így is megnyerte az előző napi futamot.
2018: Max Verstappen nyerte a Mexikói GP-t a Ferrari párosa előtt, de a nap így is a negyedik helyen befutó Hamiltonról szólt, aki bebiztosította ötödik világbajnoki címét, utolérve ezzel Juan Manuel Fangiót a vonatkozó örökrangsorban.
2017: Sebastian Vettel az utolsó pillanatban happolta el a mexikói pole-t Max Verstappen elől, akit ráadásul egy ideig vizsgáltak is amiatt, hogy feltarthatta Valtteri Bottas a Q3 elején, végül azonban nem büntették a hollandot.
2016: Kevin Magnussen egy „szembe húzott sapkához” hasonlította a halót, miután a dán először próbálta ki azt a mexikói első szabadedzésen. A renault-s szerint az FIA-nak más területekre kellene koncentrálnia a fejvédelem helyett.
2015: Kimi Raikkönen támogatja a nagydíjhétvégék kétnapossá tételét: a finn szerint a csapatok és a rajongók egyaránt profitálhatnának a sűrített menetrendből.
2014: A Lotus-tulajdonos szerint kénytelenek voltak szakítani a Renault-val és megállapodni a Mercedesszel, ha a 2015-ös évtől szeretnének visszatérni az F1-es élmezőnybe, mivel a németeké messze a legjobb hibrid erőforrás.
2013: Hamilton szerint Vettel jó úton jár, hogy minden idők legnagyobb F1-es versenyzőjévé váljon. A német a legutóbbi Indiai Nagydíjon tette biztossá zsinórban negyedik vb-elsőségét.
2012: Sorozatban negyedik győzelmét aratta Vettel, miután megnyerte az Indiai GP-t vb-ellenfele, Fernando Alonso előtt. Kettejük között ezzel 13 pontra nőtt a különbség, de a Ferrari spanyolja hiszi, hogy még nem szállt el az esélye.
2011: Hamilton állítja, hogy a magánéleti problémái – nemrég szakított Nicole Scherzingerrel – nem befolyásolják a pályán nyújtott teljesítményét, bár azt elismerte, hogy kemény időszakon megy keresztül.
2010: Letett az F1-es visszatérésről Jacques Villeneuve: az 1997-es világbajnok előbb a mezőnyhöz csatlakozni kívánó Stefannal, majd a korábbi GP2-es Durango istállóval közösen tervezett saját csapattal, ám az FIA az összes jelentkező alakulat kérelmét elutasította.
2009: Martin Whitmarsh McLaren-főnök szerint a Formula-1-nek szüksége van Brit Nagydíjra, s óriási kárt okozna, ha a verseny kikerülne a 2010-es naptárból – mindezt azok után nyilatkozta, hogy kérdőjelek merültek fel a Donington Park kapcsán, amely a tervek szerint átvenné Silverstone-tól a futamrendezést.
2008: Nem sok pozitívumról tud beszámolni a szezonja kapcsán a mindössze két győzelmet arató, s a brazil idényzáró előtt a címvédésre már matematikai eséllyel sem rendelkező Raikkönen: a finn szerint a Ferrarival együtt tanulniuk kell a hibáikból.
2007: A Ferrari csapatfőnöke, Jean Todt bevallotta: ő maga sem fogadott volna Raikkönen vb-sikerére, amikor az évad korábbi szakaszában megbízhatósági gondjaik miatt még hátrányban voltak.
2005: Kiakadt a Michelin a nemrég elfogadott új gumiszabályok miatt, amelyek értelmében 2006-ban újra engedélyezettek a futam közbeni kerékcserék: a francia gyártó szerint ez visszalépést jelent, emellett a költségcsökkentési törekvésekkel sincs összhangban.
2004: A Renault elnöke, Patrick Faure úgy érzi, hiba volt szerződtetni a szezon utolsó három futamára a csaknem egy évet kihagyó Villeneuve-öt Jarno Trulli helyére, aki nem tudott pontot szerezni, így a csapat elbukta a konstruktőri ezüstérmet a BAR-Hondával szemben.
2003: Felipe Massa egy év ferraris tesztpilótai kitérő után visszatér a Sauberhez 2004-ben: a brazil versenyző kétéves szerződést írt alá a svájci alakulattal.
2002: Több jelentős szabályváltozásról döntöttek az F1 vezetői: 2003-tól már az első nyolc helyezett kap pontot a versenyeken 10-8-6-5-4-3-2-1-es leosztásban; jönnek az egykörös időmérők, amelyekből pénteken és szombaton is rendeznek majd egyet-egyet; valamint betiltják a csapatutasításokat.
2001: A négyszeres világbajnok Michael Schumacher nagy jövőt és F1-es sikereket jósol egy fiatal brit gokartversenyzőnek, akivel a hétvégén együtt versenyeztek Kerpenben a gokart-vb futamán. Az ifjú tehetséget Lewis Hamiltonnak hívják, aki máris hosszú távú szerződést kötött a McLarennel.
2000: A CART-búcsújára készülő Juan Pablo Montoya szerint az Ralf Schumacher problémája, ha a német inkább Jenson Button megtartásának örült volna a Williamsnél, semmint a kolumbiai sztár leigazolásának, akivel így csapattársak lesznek 2001-től.
1999: Bár csapattársa, Eddie Irvine harcol a vb-címért Mika Hakkinennel, Schumacher állítja: célja, hogy megnyerte a suzukai szezonzárót. Eközben a Ferrari észak-ír pilótája elmondta: ugyanúgy kezeli a mindent eldöntő Japán GP-t, mint az összes többi futamot.