2023: Hivatalosan megerősítették, hogy beadta a jelentkezését az FIA pályázatára a Formula Egyenlőség nevű csapat, amelynek célja az, hogy 50%-ban nőket alkalmazzon az istálló egészét tekintve, és ha lehet, akkor ezt a pilótafelállásra is kiterjessze. „Már közel négy éve zajlanak a folyamatok egy vadonatúj Formula-1-es csapat építéséről, és ambícióink közé vettük, hogy lehetőségeket nyissunk a nők számára, hogy az autósport legmagasabb szintjére juthassanak. A koncepció és az ötlet az volt, hogy egy olyan Formula-1-es alakulatot építsünk, amely 50 százalékban férfi, 50 százalékban női alkalmazottakból áll, amit rendkívül nehéz megvalósítani egy már létező csapattal. Sokkal egyszerűbb tiszta lappal kezdeni” – mondta az alapító Craig Pollock.
2022: Öngyilkosságnak minősítette a bíróság a korábbi FIA-elnök Max Mosley egy évvel korábbi halálát. Mosley azok után lőtte fejbe magát, hogy korábban kiderült, hogy rákos.
2021: Noha megnyerték az izgalmas bahreini évadnyitót, a Mercedes továbbra is állítja, hogy nincs olyan terület, ahol erősebbek lennének, mint a Red Bull.
2020: Carlos Sainz szerint nem probléma, hogy a Drive to Survive dramatizálja az F1 történéseit. A spanyol pilóta maga is a túlzás egyik alanyává vált a Netflix sorozatának második évadában, de ezt nem bánja, mert a műsor számtalan új rajongót csábít az F1 felé.
2019: Lewis Hamilton szerint a Honda immár tíz lóerőn belül van a legerősebb motorokhoz képest: mindezt Max Verstappen melbourne-i harmadik helyéből szűrte le a brit, amely a japánok első dobogója volt a hibridérában.
2018: A Toro Rosso egykori pilótája, Jean-Eric Vergne úgy fogalmazott, „nevetnie kell” azon, hogy a csapat Brendon Hartley-t választotta egyik versenyzőjeként, akit korábban kirúgtak a juniorprogramból – éppen Vergne miatt.
2017: Valtteri Bottas szerint egyetlen nagydíj után elhamarkodott kijelenteni, hogy a 2017-es autókkal nehezebb előzni, mint a korábbiakkal.
2016: A Honda Fernando Alonso erőforrásának egyetlen komponensét sem tudta megmenteni a McLaren-pilóta hatalmas melbourne-i balesete után, aki így mind a hat egységből a másodikat kezdi meg a felhasználható ötből Bahreinben.
2015: Sebastian Vettel már második nagydíján versenyt nyert a Ferrarival. Malajziában kétkiállásos stratégiája bizonyult győztesnek a háromszor bokszban járó Mercedes-pilótákéhoz képest.
2014: 50 perces esőszünet után indulhatott újra a Malajziai Nagydíj időmerő edzése, de Lewis Hamilton ismét ellenállhatatlannak bizonyult, és 55 ezredmásodperces előnnyel megszerezte a pole pozíciót Sebastian Vettel előtt.
2013: Jules Bianchi nem hibázik és sokan ámulnak szereplésén, mondta a Marussia sportigazgatója, Graeme Lowdon a csapat új igazolásáról. A francia újonc az első két versenyen a mezőny hátsó traktusának legjobbja volt.
2012: A média képviselői meghívót kaptak a két nappal később tartandó sajtótájékoztatóra a Paul Ricard-ra. Franciaország miniszterelnöke, Francois Fillion ugyanis nagy bejelentésre készül, amit legtöbben úgy fordítottak le, hogy a Francia Nagydíj a helyszínen térhet vissza a közeljövőben.
2011: Remek versenyt teljesített a Sauber Ausztráliában – az újonc Sergio Perez a 7., Kamui Kobayashi pedig a 8. helyen végzett –, mégsem élvezhették sokáig az eredményt, ugyanis az FIA mindkét autót kizárta a hátsó szárnyak szabálytalansága miatt. A csapat közleménye szerint azonban nem fognak fellebbezni a döntés ellen, noha továbbra is kiállnak amellett, hogy nem származott előnyük a szabálytalan aerodinamikai elemből.
2010: Hiába bizonyult a legerősebb konstrukciónak, az év első két futamán nem tudott dobogóra állni a Red Bull, ráadásul Sebastian Vettel kétszer is az autó hibája miatt veszítette el a vezetést. Christian Horner azonban sietett megjegyezni, hogy nem kell pánikba esni a megbízhatósági problémák miatt.
2009: Kettős győzelemmel nyitotta a szezont a Brawn GP. Jenson Button nyert, a második helyért küzdő Robert Kubica és Sebastian Vettel az utolsó előtti körben ütköztek, így a dobogóra Rubens Barrichello és Jarno Trulli állt.
2008: Kigyulladtak a fények Szingapúrban - az F1 történetének első éjszakai versenyére készülő városállam kipróbálta a versenyen használt extra erős fényű reflektorokat. A 3000 luxos fényerő harmincszor akkora fénybe borítja majd az utcai pályát, mint amit átlagosan használnak Szingapúrban.
2007: Felröppent a hír, hogy a Francia Nagydíj 1955 után először kikerülhet a Forma-1-es versenynaptárból. A Francia Autósport Szövetség ugyanis nem garantálja a verseny megrendezését, végső döntést ez év nyarán fognak hozni.
2006: A McLaren kolumbiai pilótája, Juan Pablo Montoya úgy véli, nem kell elsietnie a jövőjéről szóló döntést – mint ismeretes, a wokingi csapat 2005 decemberében szerződést kötött Fernando Alonsóval a 2007-es évaddal kezdődően. Montoya szerződése év végén lejár, egy pilóta pedig mindenképp távozni fog a gárdától.
2005: Egy videójáték segítségével tervezi megtanulni a bahreini pálya vonalvezetését a Sauber-pilóta Jacques Villeneuve, aki a tavalyi első versenyen nem szerepelt.
2004: Bernie Ecclestone szerint nem unalmas a Forma-1, annak ellenére, hogy a szezon első két versenyét Michael Schumacher hatalmas fölénnyel húzta be. A 73 éves üzletember szerint minden sportágnak van szüksége olyan szupersztárokra, akik megosztják a rajongókat.
2002: Max Mosley előirányozta, hogy a 2004-ben rendezendő első Orosz Nagydíj az egyik jelenlegi európai verseny helyére léphet majd. A szakma a gondokkal küzdő Brit Nagydíjat tippelte kiesőnek korábban, de az FIA elnöke kihangsúlyozta: nem a nagy multú silverstone-i pálya lesz a búcsúzó.
2003: Rubens Barrichello helyes döntésnek tartja, hogy a Ferrari a szezon harmadik hétvégéjére, Brazíliába is a tavalyi F2002-vel megy a gyorsabb, de még kiforratlan új F2003-GA helyett.
2001: Michael Schumacher kijelentette, hogy még nem áll készen a szerződéshosszabbításra. A Ferrarinak 1979 után újra bajnoki címet szerző német klasszis jelenlegi kontraktusa 2002 végén jár le, de úgy nyilatkozott, hogy a 2001-es szezon végéig nem fognak tárgyalni a meghosszabbításáról. Mindeközben olyan pletykák is felmerültek, hogy a 2002-ben a sportág színpadára lépő Toyota 2003-ra sztárversenyzőt szeretne igazolni, és mindent hajlandóak megadni a világbajnok szolgálataiért.
2000: Peter Sauber kénytelen volt visszavonni autóit a három nappal ezelőtt rendezett Brazil Nagydíjtól biztonsági okok miatt – a kék-sárga autók hátsó szárnya nem bírta a bukkanókal tarkított pálya okozta terhelést, ás a svájci csapatfőnök is az interlagosi aszfaltcsíkot jelölte meg a balesetek okaként.