1985: Az első szezon – Pierluigi Martini legjobb eredménye a szezonzárón elért 8. hely
1986: Immár két autóval – de Cesaris és Nannini csak Dél-Afrikában tud értékelhető célba érést produkálni
1987: Biztató jelek – először sikerül a monacói kvalifikáció, de csak négyszer látják meg a kockás zászlót
1988: Pontszerzés – két spanyollal kezdenek, majd a Campos helyén visszatérő Martini megszerzi a csapat első világbajnoki pontját, Portugáliában egy kört az élen tölt
1989: Nagy ugrás – négy pontszerzés, összesen hat egység, a Minardi húsz csapat közül a 11. helyen zár
1990: Visszaesés – a szezonnyitót második helyről kezdő Martini csak a pontszerzés közelébe jut el, Barilla sokszor nem is kvalifikálja magát
1991: A legjobb eredmény – Martini két negyedik helye a bajnokság hetedik pozíciójába repíti a csapatot
1992: Küzdelem – Fittipaldi pontot szerez Japánban, Magyarországon viszont egyik autó sem kvalifikál a futamra
1993: Az utolsó erős szezon – négy szezon eleji pontszerzéssel a Minardi nyolcadik
1994: Martini visszatér – és kétszer is ötödik lesz, Alboreto pedig Monacóban szerzi meg karrierje utolsó pontját; a Minardi többé nem gyűjt egy szezonban több futamon is bajnoki egységeket
1995: A szűk esztendők kezdete – Martini szezon közben távozik, a helyére érkező Lamy karrierje egyetlen pontját szerzi
1996: Nullázás – 1990 óta először egy pont sem jut a Minardinak
1997: Brian Hart sem segíthet – Katayama, Trulli és Marques is pont nélkül marad
1998: Balszerencse – Shinji Nakano többször a pontzóna közelébe kerül, de egyszer sem jön össze
1999: Mosoly és könnyek – Marc Gene a Nürburgringen pontot szerez, Badoer alatt a negyedik helyen áll meg az autó
2000: A leggyengébb szezon – Gene nem tud ismét csodát tenni, Mazzacane lefelé lóg ki a mezőnyből
2001: Az ifjú titán – Fernando Alonso a Minardiban villan meg először, de a pontszerzés neki sem sikerül
2002: Az ausztrál csoda – az újonc Mark Webber az ötödik helyen hozza be az autót saját maga és csapatfőnöke hazai versenyén, a Minardi a Toyotát és az Arrowst is előzi az összetettben, a legjobb helyezésük 1993 óta
2003: Tizenöt perc hírnév – az esős első időmérőt élen zárja a két Minardi Magny-Cours-ban, de ez minden, amit ki lehet emelni
2004: Ott van a pontocskánk – két és fél év szünet után Baumgartner Zsolt szerez egy egységet a csapatnak
2005: Búcsú – az indianapolisi botrányfutamot a két Minardi az 5-6. helyen zárja hat indulóból, ez a csapat utolsó pontszerzése
21 szezon
340 nagydíj
20 pontszerzés
38 pont
2. rajthely
4. hely (háromszor)
7. helyezés az 1991-es konstruktőri bajnokságban