2014: A Caterham csapata visszalépett a barcelonai teszt második napjától, miután Kamui Kobayashi annyira összetörte az autót a hármas kanyarban, hogy nem lehet időben megjavítani azt. A CT05-öst ma Robin Frijns vezethette volna.
2013: „Még ha nem is szereztünk pontot, ez kissé olyan számomra, mint egy győzelem” – nyilatkozta spanyolországi 11. helye után a Sauber újonca, Esteban Gutierrez.
2012: „Hozzá tudnék szokni az ilyen eredményekhez, szeretem. De úgy vélem, hogy nem várhatjuk azt, hogy minden egyes alkalommal így szerepelünk majd, vagy azt, hogy mostantól az élmezőnyben leszünk” – nyilatkozta a Spanyol Nagydíj után Toto Wolff. (Az osztrák akkor még a Williams vezetőségéhez tartozott, és Pastor Maldonado előző napi győzelmét ünnepelte)
2009: A Formula-3-as Litespeed csapat bejelentette, hogy Mike Gascoyne-nal megerősítve megpályázza a 2010-es rajtrács egyik helyét. A jelenlegi 10 istálló mellett jövőre 3 új érkezhet a Formula-1-be. (Végül a Litespeed el is nyerte az indulás jogát, ám maláj támogatással, s Team Lotus néven)
2008: A 2011-es szezontól kezdve 110 millió euró lehet a Formula-1 éves költségvetési sapkája, tudta meg az Autosport. A terv szerint ebbe nem tartozik majd bele a motor és a KERS ára, továbbá a marketingköltségek, s a versenyzők és csapatvezetők fizetései...
2007: A brit James Rossiter lett a Super Aguri harmadik versenyzője, jelentették be egy nappal azt követően, hogy az istálló Barcelonában megszerezte története első pontját. Rossiter két éve a Honda nevelőprogramjának tagja, s februárban tesztelhette is az anyaistálló versenygépét.
2006: Végre beteljesült, amire Fernando Alonso évek óta várt: a világbajnoki címvédő pályán aratott győzelmet, megelőzve Michael Schumachert, valamint kettejük csapattársait, Fisichellát és Massát. A pole-ból rajtoló 24 éves spanyol sztár első helye egyetlen pillanatig sem forgott veszélyben.
2002: Mindössze két nappal azt követően, hogy botrányos körülmények közt szerezte meg az Osztrák Nagydíj győzelmét (tegyük hozzá, nem saját, hanem csapata „hibájából”), Michael Schumacher átvehette az Év Sportolója díjat a Laureus gáláján. A német az előző két évben győztes golfozót, Tiger Woodst előzte meg a szavazáson. Valószínűleg az ausztriai események miatt fordulhatott elő, hogy Schumacher úgy döntött, nem ad sajtótájékoztatót a díjátvételt követően.
2000: Frank Williams nem tartja kizártnak, hogy Juan Pablo Montoya nem az ő csapatához, hanem a Toyota újonnan induló F1-es projektjéhez csatlakozik, ám erre csakis akkor kerülhet sor, ha a grove-iak engedélyt adnak rá, hiszen opciós joggal rendelkeznek a kolumbiaira. Erről az egészről persze csak akkor érdemes beszélni, ha a Williams úgy dönt, hogy megtartja Jenson Buttont a következő szezonra.
1999: A Brands Hatch-i pálya tulajdonosai bejelentették, hogy 2002-től Silverstone helyett ők rendezik majd a Brit Nagydíjat. Szintén mai hír, hogy a német RTL beszámolója szerint Bernie Ecclestone megvette a Paul Ricard-i pályát, s némi modernizációt követően 2002-ben átviszi oda a Francia Nagydíjat Magny-Cours-ból.
1998: Damon Hill már a következő szezont várja, mivel úgy érzi, hogy a Goodyear abroncsaival képtelen jó eredményt elérni – 1999-től viszont már minden csapat Bridgestone-okat használ majd.
1997: Sajtóhírek szerint a Sauber kész megválni az idénynyitón pontot szerző versenyzőjétől, Nicola Larinitől, akinek a helyére Gianni Morbidelli érkezhet. (Ez pontosan így is történt, a soron következő barcelonai futamon már Morbidelli vezette a 17-es rajtszámú autót, melybe később négy futam erejéig az argentin Norberto Fontana is beülhetett)