2014: Kimi Raikkönen úgy véli, hogy bahreini tesztbalesete nem zavarta meg nagyon a csapat munkáját – a 2007-es világbajnok a négyes kanyarból kigyorsítva veszítette el irányítását az F14-T fölött, és törte össze autója bal oldalát a korlátnak csapódva. „Megtörténik az ilyesmi” – tette hozzá magához hűen a finn versenyző.
2013: A Mercedes új pilótája, Lewis Hamilton nyerte a barcelonai teszt esővel tarkított utolsó napját – a gyakorlást összesen nyolc alkalommal kellett megszakítani különféle megállások és kicsúszások miatt.
2012: A Force India helyettes-csapatvezetője, Robert Fernley aggódik a Formula-1 egyre növekvő költségei miatt - azzal érvel, hogy emiatt nem sikerül profitot elérniük a televíziós szereplések utáni juttatásokból, és a szponzoroktól érkező támogatásból sem.
2011: Robert Kubica több mint két héttel súlyos ralibalesete után a jelentések szerint remek mentális állapotban van, és elkezdhette a rehabilitációt. „Robertnek már nincs szüksége arra, hogy az intenzív osztályon ápoljuk” – nyilatkozta az a lengyelt műtő olasz orvos, Igor Rossello.
2010: A Stefan GP nem lesz ott a portimaói gyakorláson, noha a Toyota volt kölni gyárában már beizzították a japánok átnevezett TF110-esét, azaz a Stefan 01-est. A szerb csapat azért nem tudta elkezdeni hadjáratát, mert nem sikerült megegyeznie a Bridgestone-nal a Portugáliában használandó gumikról, így mind Kazuki Nakajimának, mind Jacques Villeneuve-nek várnia kell a visszatérésre.
2008: Felipe Massa szerint a Ferrari pontosan ott tart a fejlesztésekkel, ahol szeretne, noha a McLaren ezt megelőzően felülmúlta őket a barcelonai teszten. A brazil pilóta a remek forma ellenére nem akarja elbízni magát, és alázatos munkára sarkallja csapatát.
2007: Jenson Button erősen kételkedik abban, hogy a Honda RA107-essel harcban lesz a győzelemért. A brit szerint az utóbbi hetekben sikerült fejlődést elérni új autójukkal, de még korántsem tartanak ott, ahol szeretnének.
2006: Miután a Super Aguri sikeresen teljesítette első tesztjét a kvázi átnevezett és fénykorában is tökutolsó Arrows A23-assal, az új japán istálló azt tervezi, hogy komoly aerodinamikai frissítést hajt végre a szezon előtt a 2006-os szabályoknak megfelelően.
2005: A Renault Silverstone-ben próbálgatta volna új R25-ösét, a gyakorlást azonban félbe kellett szakítani erős havazás miatt – az enstone-i bázisú csapat a nap későbbi részében azonban tudott érdemi munkát is végezni. „Folytattuk a felkészülésünket a téli olimpiára” – viccelődött a Renault tesztcsapatának főmérnöke, Christian Silk.
2004: Az Australian Services Union nevű szakszervezet meg akarja zavarni az Ausztrál Nagydíjat, annak a programjuknak a részeként, mellyel magasabb fizetéseket és hat energiaszolgáltatónál is biztonságosabb munkafeltéteket szeretnének elérni. A futam szervezője, Ron Walker azonban magabiztos maradt, és kijelentette, hogy a szakszervezet ténykedése nem fogja megzavarni az évadnyitót.
2002: A Jordan bemutatta új autóját, melyet a főszponzor DHL-nek köszönhetően a brüsszeli repülőtér egyik hangárjában tártak a nagyközönség elé. A csapatfőnök Eddie Jordan kifejtette a bemutatón, hogy a Benettontól visszatérő Giancarlo Fisichella a mezőny legjobbjai között van, és úgy véli, hogy az olasz győzelmet is szerezhet a 2002-es szezon során.
2001: A Ferrari 2006 végéig szóló szerződést kötött a Marlboróval – ezzel pedig nagy lökést adtak annak, hogy Michael Schumacherrel is sikerül eddig aláírni. A háromszoros világbajnok jelenlegi szerződése a 2002-es szezon végéig szól.
2000: Jenson Button kihagyni kényszerül a jerezi tesztet, fitneszedzés közben szerzett hátsérülése miatt. A csapat közleménye szerint ez nem fog gondot okozni abban, hogy a 20 éves brit pilóta elrajtoljon élete első nagydíján, március 12-én. Buttont a spanyol pályán távolléte alatt a csapat tesztpilótája, Bruno Junqueira helyettesíti.
1999: Patrick Head aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy ettől az évtől kezdve az FIA háromról négyre növelte az első gumikon található rovátkák számát – amíg a szövetség ezzel az autók sebességét kívánná csökkenteni, addig a Williams szakembere szerint ezzel ellentétes hatást érnek el a kisebb mértékű tapadás miatt.