DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 27. szerda
Rali

Bodogán: Megvolt a ritmus és a tempó is...

Bodogán Feriék győzelmi reményekkel érkeztek Székesfehérvárra, ami sajnos technikai problémák miatt nem sikerült…

A székesfehérvári verseny történései előtt egy kicsit tekintsünk vissza az előző versenyre ami ugyebár a Szombathely Rally volt. Hogyan foglalnád össze az ISEUM Rallye történéseit a Ti szemszögetekből? 

- Sajnos vegyes érzelmekkel kellett, hogy távozzunk Szombathelyről. Jól indultak a dolgok, az elején még azért próbáltunk vissza állni a murvára és az új gumit is meg kellett szokni. Ettől függetlenül jó időket tudtunk menni, és amikor bemelegedtünk sikerült egy kategória első időt is futni. Ekkor már nagyon élveztük a versenyt, de sajnos nem sokáig, mert a következő gyorson eltörött a segédirányítókarunk. Ötödik segebbségi fokozatban az első lassító előtti féktávon ment szét és így a fékünk is teljesen elment. Így utólag nem sokon múlt, hogy rosszabbul végződjön a verseny, de aztán ki tudtunk jönni a szervízbe és folytathattuk tovább. Ezt követően már csak pontokat tudtunk menteni ez volt a legtöbb amit így ki lehetett hozni ebből a versenyből. Kár érte mert dobogós esélyeink voltak és nagyon jót versenyeztünk addig amíg jól ment az autó.

51

 

A Rally2 mezőnyének a szombathelyi verseny murva volt, a fehérvári megmérettetés viszont aszfalt. Te melyik talajtípust szereted jobban, és miért? 

- Szeretem mind a kettőt, mert megvan mind a kettőnek a saját “feelingje”! Az aszfaltos versenyek azért még is egy picit közelebb állnak hozzám.

Milyen tervekkel érkeztetek előzetesen a “királyok városába”? 

- Nem titkolom győzelmi, de legalább dobogós tervekkel vágtunk neki a hétvégének. Szerettünk volna egy jót versenyezni és értékes pontokkal távozni. Nagyon szerettünk volna egy jó eredményt elérni, hogy a bajnokságban is előrébb tudjunk lépni.

11036762_913825175355965_7302122495576328727_n

 

Hát sajnos ez a verseny sem volt a számotokra problémamentes… Miért is? 

- Valóban nem volt az. Mindjárt az első gyorson szétment a hátsó futóművünk. Eltört a lengőkar felfogatása, így képtelenek voltunk kiállni, nem volt értelme tovább folytatni a versenyt. Aztán visszaérve a szervízparkban meg tudták javítani a fiúk, így nagy örömünkre vissza állhattunk a versenybe a második körre. Majd jól is működött minden egészen a második gyors végéig, ahol felrobbant a motorunk, így végleg fel kellett, hogy adjuk a versenyt.

A negyedik gyorson viszont mentetek egy abszolút második, illetve egy kategória első időt!!! Ez azért egy kicsit jobb szájízt add a fehérvári kalandnak? 

- Igen, nagyon letaláltunk a pályán és jól éreztük magunkat, megvolt a ritmus és a tempó is. A beíróban pedig azt láttuk, hogy az időnk is remek. Nagyon örültünk akkor ennek a részeredménynek, de a következő gyors aztán nagyon elvette ezt a jó kedvünket…

Veszprémben újult erővel támadtok?

- Sajnos most elég kevés ennek az esélye. Új motort kell építenünk és ez nem lesz könnyű. Remélhetőleg azért a veszprém utáni futamon már újra vissza tudunk térni. Most azon dolgozunk, hogy mihamarabb meglegyen az új erőforrás és ne kelljen sokat kihagynunk emiatt. 

Addig is gratulálunk a többieknek és köszönjük a segítséget a szervizcsapatnak (Köszi fiúk, Laci, Zoli, Csabi, Balázs,) és a támogatóinknak.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: