DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat
15:12

Verstappen az autó orrtolós viselkedésére panaszkodik, szerintem éppen a csúcspontoknál tolja meg az elejét.

Ezzel köszönjük meg a figyelmet, Leclerc, Perez és Hamilton a top három, jövünk az összefoglalóval és a nap nyilatkozataival, érdekességeivel, híreivel!

Russellnél technikai hibákkal zárul az edzés: nem részletezték, de berendelték a bokszba...

Tehát Leclerc, Perez, Hamilton egy tizeden belül, Sainz, Piastri, Verstappen fél másodpercre.

A McLaren nem az igazi, Norris nem fut lágygumis kört.

Norris is hibázgat, ez nem az ő napja...

Bő tíz perccel a nap vége előtt ki kell mondani: az éppen megint tolató Sainz óriási gödörben van a balesetező, de pokolian gyors Leclerc-hez képest.

LECLERC!

Hat ezredmásodperccel átveszi a vezetést, elképesztő kört rakott össze ahhoz képest, hogy eddig még nem is ment a lágy gumival, most kapta meg először...

Úgy tűnik, hogy a szélárnyék mellett a motormódok is eltérőek még, és nagy különbséget jelenthetnek.

Ezek miatt egyelőre lehetetlen megmondani, hogy melyik autó hogyan áll, de egyelőre talán a Red Bull tűnik a legjobbnak.

Ahogy az lenni szokott, most már inkább a versenyszimulációk zajlanak, bár Hamilton az előbb javított és feljött a második helyre.

Perez, Hamilton, Sainz, Piastri, Verstappen a top öt.

Russell is kint van, ő is a kemény gumikon gyűjti a tapasztalatot.

Leclerc visszatért a pályára, próbálgatja az autót, de egyelőre a közepes gumikon.

Verstappen és Sainz is elfékezi, de mindketten elkerülik a falat.

Perez fél másodperccel (!) az élen! Ő nem bukott az egyenesben a Ferrarihoz képest...

Az újonc Bearman egyébként hatodik (!) a Haasszal, három és fél tizedmásodperccel gyorsabb Hülkenbergnél.

Colapinto egy tizedmásodperc hátrányban van Albonhoz képest a lágy gumikon, biztató az argentin tempója.

Sainz, Piastri, Verstappen a top három, egy tizeden belül vannak, Hamilton a negyedik, Leclerc, Norris és Perez még nem jött lágy gumikon.

Gasly csúnyán feltartotta Norrist, de azt mondja a rádióban, hogy elromlott az akkumulátora, ennek köszönhető a váratlan lelassulása.

A Red Bull az egyenesben önerőből kikap a Ferraritól, Verstappen így a korábbi előny ellenére nem fér be Sainz elé az első helyre.

Jönnek a lágy gumik mindenkinél, egyúttal az időmérős szimulációk!

Jelenleg alig három autó van kint a pályán, a többiek a bokszban várják a következő feladatot. 

A Mercedesnél is baj van: George Russell autójánól olaj szivárgott, így motort cserélnek, ő még be sem ült a második szabadedzésen.

Leclerc autóját nézi a Ferrari, az orrkúp és az első szárny nincs rajta, próbálnak rájönni a hiba okára.

Közben pedig Franco Colapinto is megérkezett, összerakták az autóját.

Verstappen alig tudott megállni a fal előtt, de elkerüli a csattanást, egyben marad a Red Bull.

Guanyu Zhou is így jár, többen is hibázgatnak...

Negyedóra után Sainz, Perez, Hamilton, Verstappen, Norris a top öt, de Hamilton a kemény gumikat használta, a többiek a közepeseket.

Hamilton pedig megint a forró ülést jelenti. Ezt nem tudja megoldani a Mercedes...

Leclerc ideges: "Én nem vezetem tovább ezt az autót!" 

A csapat nem érti, ők nem látnak ilyen gondot az adataikban...

"Lehetetlen, hogy nem látjátok, nem egyenesen megy!" - mondja a monacói...

Leclerc azt jelenti, hogy érzése szerint valahol elgörbült az autója...

Max Verstappen három tizedmásodperces előnnyel az élen a közepes gumikon.

Jól kezd a Red Bull!

Colapinto beöltözött már, de még mindig nem ülhet be a Williamsbe. James Vowles feje főhet...

Leclerc valami kormányzási problémára panaszkodik a rádióban, lehet, hogy mindent nem sikerült tökéletesen megjavítani.

Charles Leclerc autóját viszont összerakta a Ferrari, úgyhogy ő már kint is van a pályán!

A Williams még dolgozik Franco Colapinto autóján, de közben elkezdődik az FP2!

A levegő hőmérséklete 29 fok, a páratartalom pedig épp ennyi százalék. Az aszfalt a mérési ponton 39 fokos.

Nagy szeretettel köszöntjük olvasóinkat ismét, következik a bakui második szabadedzés!