DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 27. szerda
11:06

Antonio Giovinazzival kapcsolatban közben kiderült, hogy tízhelyes rajtbüntetést kap majd vasárnap, mert az egyik erőforrás-elemből már a harmadikat szerelték be az Alfa Romeóba.

Mi így egyelőre megköszönjük a figyelmet, jövünk a hírekkel, illetve reményeink szerint a második szabadedzéssel.

A pálya mellett egyébként Russell folytatása is erősen kérdés - a friss hírek szerint könnyen lehet, hogy nem lesz ott a második edzésen.

Claire Williams arca arról árulkodik, hogy ezt ő se akarja elhinni. Folyik a munka, de azt csak remélhetjük, hogy a második edzésre minden kész lesz.

A visszajátszásokból egyébként az derül ki, hogy Leclerc már kis híján pórul járt, alatta is megmozdult a csatornafedél, de ő még nem kapta fel, csak a mögötte balszerencsésen érkező Russell.

Na, beszüntetik a szenvedést. Bejelentik, hogy nem fogják újraindítani az első szabadedzést, mert több mint egy órára van szükségük ahhoz, hogy elhárítsák a problémákat, úgyhogy konkrétan ennyi volt a gyakorlás, a Ferrarik egy-két körén kívül senki nem csinált semmi. Na majd a második edzésen...

Most hoztak egy másik darut, mert az első már nem is működik. Ez kiváló egyébként, de közben mi történik az eredeti problémát jelentő csatornafedéllel?

Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke is azt mondja, hogy ilyet még sosem látott.

Elképesztő bakiparádé a sportbírók részéről. A daru túl magasan volt a teherautón, így nem fért el a tábla alatt, de a daru most megsérült és folyik belőle valami a platón lévő Williamsre...

Hát ez kabaré. A Williamset szállító kamion elakadt egy fenti reklámtáblában, konkrétan nekiment... hihetetlen.

A bokszutcából azt jelenti Karun Chandhok, hogy nagyon komoly károkat szenvedett Russell Williamse, akár a karosszéria alapja is megsérülhetett és nagy bajban lehetnek a hétvége további részére.

Tehát: piros zászló van érvényben, mert George Russell áthajtott egy csatornafedélen, amelyet felszívott a Williams. Ez lebontotta az autó hátuljának egy részét, az edzés pedig szünetel, a hivatalos tájékoztatás szerint hosszabb ideig.

"Jelentős csúszás" - érkezik az üzenet. Nem egészen negyed óra telt el...

Hát mire ezt megcsinálják, az nem két perc lesz - egyelőre nem is nagyon tudják a pályamunkások, hogy mit kezdjenek vele...

Hoppá! Csatornafedél! Felkapta a Williams, most javítják a pályát, de az autó megsínylette a dolgot...

Piros zászló! Russell Williamsének hátuljáról leszakadt valami, azonnal félre állt, majd ki is ugrott az autóból. Mi történt?

Leclerc újabb kört fejez be, 1:48,3, tovább javít elég sokat - lászik, hogy a Ferrarik igyekeznek hamar kipróbálni az új fejlesztéseket. A körrekord egyébként 1:40,593 ezen a pályán.

Sebastian Vettel első köre szűk három másodperccel lassabb csapattársánál.

Charles Leclerc-é az első mért kört, 1:49,134-et repesztett a fiatal ferraris.

Elég lassan indul az edzés, egy-egy installációs kört láttunk eddig csak és azt is mindössze a mezőny fele teljesítette, a nagyágyú egyelőre a bokszban nézelődnek.

Éééés zöld, aminek zöldnek kell lennie!

És a Racing Point kedvét is meghozta hozzá...

 

Valtteri Bottas viszont nem kapkod: még nyugodtan kávézgat a Mercedes garázsában...

Hülkenberg is várja a rajtot:

 

A csapatok már készülnek a kezdésre:

 

Ezen a hétvégén a C2, C3 és C4 jelzésű, tehát az öttagú skála három középső keveréű abroncsát hozta el a Pirelli.

Köszöntjük kedves olvasóinkat, perceken belül kezdetét veszi az Azerbajdzsáni Nagydíj első szabadedzése, amelyről természetesen a megszokott módon élő szöveges tudósítással jelentkezünk.