„Jó időben, száraz pályán mehettünk, két kört is megtettem, és szinte századra azonosak voltak, bár ugyanazon a helyen kétszer is megcsúszott az autó hátulja. De elégedett vagyok. Az furcsa volt, hogy az időmérő utáni technikai ellenőrzés során meg akarták mérni a guminyomást, ami a beállítások tekintetében nagyon fontos, de erre vonatkozó szabály nincs, és tíz év alatt egyszer sem volt erre példa. Furcsa” – mondta Kiss Norbert az edzés után.
A verseny remekül sikerült a HUMDA által is támogatott magyar pilótának, rögtön az élre állt, és végül magabiztosan meg is nyerte a futamot. A második helyen Jochen Hahn, a harmadikon Sascha Lenz ért a célba. Kiss Norbert előnye ezzel 75 pontra nőtt a bajnokságban!
„Jól sikerült a rajtom, bár az első kanyarban a kerékvető kicsit megdobott. Utána viszont gyorsak voltunk, láttam, hogy Hahn nem tudja tartani a tempót, így nem is kellett kockáztatni, és tudtam vigyázni az autóra, mert van még hátra két versenyhétvége. A mai nappal eddig elégedett vagyok, az autó nagyon gyors, a beállítások jók, köszönöm a csapatnak a munkát” – értékelt Kiss Norbert.
A nap második versenyén, a fordított rajtrácsos futam során a 8. helyről rajtolhatott a Révész Racing Európa-bajnoka. Az élen nagy csata zajlott, majd Adam Lacko vette át a vezetést, akit Jochen Hahn üldözött. Steffi Halm meglepetésre a harmadik helyre jött fel, és jól haladt Kiss Norbert is, ám a magyar pilóta a negyedik helyen haladva defektet kapott, így végül kilencedikként intette le a kockás zászló. Összetettben Norbi biztosan vezet Hahn és Lenz előtt. Folytatás szeptember 24-25-én Le Mansban.