Yuki Tsunoda úgy véli, hogy „lenyűgözte” a Red Bullt a technikai visszajelzéseivel a csapat legutóbbi Formula–1-es tesztjén – tudván, hogy ez egy olyan terület, amelyen az alakulat kételkedett benne.
A japán a szezonzáró Abu Dhabi Nagydíj utáni teszten vezethette először az F1-es Red Bullt, és a lehetőségről kiderült, hogy a Honda harcolta ki neki – még azt megelőzően, hogy a csapat bejelentené, hogy ki vezetheti a másik autót Max Verstappen mellett 2025-ben.
Az esélyes jelen állás szerint Liam Lawson, ha Sergio Pereztől megválnak, de Tsunoda többször kifejtette már, hogy nem érti, hogy miért nem ő kapja meg az autót.
A Honda Racing szezonzáró rendezvényén Tsunoda így nyilatkozott: „Sokat hallottam arról, hogy mennyire le voltak nyűgözve, különösen az én visszajelzéseimmel. Ez nemcsak a pálya melletti mérnököktől, hanem a Red Bull Milton Keynes-i gyárából távolról támogató mérnököktől is érkezett. Említették, hogy mennyire lenyűgözte őket a visszajelzésem” – mondta a japán.
„Ez a terület kulcsfontosságú cél volt számomra. Azt hiszem, a Red Bull már megértette, hogy a sebességem nem jelent nagy problémát. Ehelyett inkább olyan dolgokra koncentrálnak, mint a visszajelzéseim, a csapaton belüli viselkedésem, és az, hogy hogyan viselkedem az autóban. Valószínűleg ezeken a területeken látták a legnagyobb ismeretlent.”
„Szóval, miközben ezt szem előtt tartottam, folytattam a visszajelzések adását, ahogy mindig is tettem, arra törekedve, hogy a lehető legaprólékosabban és a lehető legtöbb részletre kiterjedően kommunikáljak.”
Ez a fő különbség a Red Bull és a VCARB között
Bár Tsunoda talált néhány különbséget a Red Bullnál a VCARB működéséhez képest, elmondása szerint a legnagyobb különbség a technikai magyarázatok mélysége volt, amit tőle kértek.
„Ha csak egy példát kellene mondanom a mérnöki folyamatot illetően, a Red Bull minden egyes megjegyzésembe mélyebben beleássa magát. Nem hagynak ki semmit, amit megemlítek, nagyon részletes utókérdéseket tesznek fel, hogy még több konkrétumot tárjanak fel.”
„Bár van ez az energikus imázsuk, amikor a mérnöki munkáról és az autóról van szó, hihetetlenül alaposak és részletorientáltak. Bizonyos értelemben azt hiszem, ez a precizitás összhangban van a japán emberekkel gyakran összefüggésbe hozott részletekre való odafigyeléssel.”