A múlt héten azonban robbant a hír, miszerint a 2026-tól terv szerint Audivá váló Sauber istálló egy részét a katari vagyonkezelő alapnak akarják eladni, és az üzletet akár napokon belül nyélbe is üthetik. Mindezt a Volkswagen AG rossz gazdasági helyzete indokolja: a csoportnál gyárbezárásoktól tartanak, állítólag 30 ezer munkahely került veszélybe, és ilyen körülmények mellett nem igazolható, hogy a Formula–1-es projektre vagyonokat költsenek a cégcsoport büdzséjéből.
Az Audi részéről megérkezett a cáfolat, a csapat állítja, hogy nincs veszélyben a projekt: „Az Audi F1-es projektje hosszú távra szól és nem kérdéses. A döntést két és fél évvel ezelőtt jól előkészítettük, és tavaly újraértékeltük. Szilárd meggyőződésünk, hogy a Formula–1 és az Audi tökéletesen illeszkedik egymáshoz. Ez összhangban van a stratégiánkkal.”
„A Sauber teljes átvételének márciusi bejelentése, valamint Mattia Binotto kinevezése a projekt technológiai igazgatójának és vezérigazgatójának, illetve Jonathan Wheatley kinevezése csapatfőnöknek a jövő év közepétől kifejezi az eltökéltségünket. Nem veszünk részt a jelenleg keringő spekulációkban. A csapat nem eladó.”
Az Audi helyzetéről a minap a versenyzőből lett szakértő, Ralf Schumacher a minap úgy nyilatkozott, hogy az ingolstadtiak nagyon alábecsülték az F1-es szereplés költségeit: „A dolgok nem mennek simán” – mondta Schumacher az Audi helyzetéről. „Már most személyi változások vannak, mielőtt még a projekt elkezdődött volna.”
„A Sauber jelenleg a mezőny hátsó felében küzd, most pedig a Németországban zajló gazdasági katasztrófa miatt munkahelyekről folyik a vita, a profit megsemmisül. Ez odáig vezetett, hogy az Audi kissé elszámolta magát az egész projektben. Sajnos úgy tűnik, hogy körülbelül egymilliárdos nagyságrendben...”