Az eddig bemutatott új F1-es autók között egyértelmű különbségeket láthatunk, úgy fest, hogy az új szabályokat kicsit mindenki másképp értelmezte, illetve más megoldásokat gondol leghatékonyabbnak. Persze teljes valójukban úgyis maximum a teszteken, de leginkább az első versenyhétvégén láthatjuk a technikákat, de akik már most pályára vitték őket bejáratni, azokat a többiek természetesen nagyítóval vizsgálják.
A McLaren például vonórudas első és nyomórudas hátsó felfüggesztést alkalmazott, ami szokatlan elgondolás és James Key, az istálló technikai igazgatója el is mondta, hogy vagy nagyon beletaláltak ezzel, vagy nagyon nem, de ezt majd csak az idő dönti el. Mindenesetre az Aston Martint vizsgálatva nem csapott a homlokára, hogy ők mit hagytak ki.
"Érdekes látni egy igazi autót úgy, hogy több területen teljesen eltérő felfogásban készült, mint a miénk" - mondta Key a Formularapidának, hozzátéve, hogy semmit nem lát rajta, amit nekik le kéne másolniuk. "Azt gyanítom, hogy az egész rajtrácson több különböző felfogást látunk majd. Olyat viszont még nem láttunk, ami új lenne számunkra. Másképp néz ki az Aston, mint a mi autónk, de nem gondoljuk úgy, hogy bármit is kihagytunk."
"Majd meglátjuk, hogy a teljesítmények hogyan alakulnak és melyik irányba mozdul el a trend. Jó látni egy kis sokszínűséget, de semmi komoly újdonságra nem kaptuk még fel a fejünket."