DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. szeptember 19. csütörtök
F1

Megtartaná névadó szponzorát a Ferrari

Az idei szezonban ismét látható volt a Mission Winnow kampány logója a Ferrari autóin, viszont továbbra sem biztos, hogy ez a jövőben is így lesz. A csapatfőnök egyelőre bizakodik.

A dohányreklámok már régóta tiltottak a Formula-1-ben és egyéb más sportesemények esetében is, azonban ez nem volt mindig így. A dohánygyártó Philip Morris már a marlborós korszakban is jelentős összegekkel támogatta a Ferrari csapatát, a partnerkapcsolat pedig a tiltások ellenére sem szűnt meg, mindössze más formát öltött.

A cég már a 90-es évek óta jelen van az olaszok életében és bár a dohánytermékeket napjainkban nem lehet reklámozni, 2018 óta többször is feltűnt a maranellóiak autóján a Philip Morris International Mission Winnow névre hallgató kampányának logója, mely alapvetően a cigarettamentes jövőt hirdeti, 2019-ben pedig a Ferrari névadó szponzorává is vált.

A felek közötti szerződés az idei év végén lejár, bizonyos helyszíneken pedig ebben a szezonban is lekerültek a logók a helyi szabályozások miatt. Mattia Binotto szerint folytatni szeretnék a korábban megkezdett kapcsolatot, így még mindig tárgyalnak a jövőről.



„Továbbra is tárgyalásban állunk, valószínűleg a PMI maradni fog, de talán nem névadó szponzorként. Meglátjuk, mi történik majd. Ez attól is függ többek között, hogy mit értünk a Mission Winnow alatt. A matricák esetében a jogokról beszélünk, szóval amint készen állunk rá, közölni fogjuk a továbbiakat” – idézte a csapatfőnök szavait a Motorsport.  

Ebben az ügyben megszólalt a Philip Morris globális partnerségekért felelős alelnöke, Riccardo Parino is, aki viszont csalódottságának adott hangot amiatt, ahogyan a kampányukkal bánnak egyes országokban.

„A Mission Winnow tiszteletben tart minden törvényt és szabályozást, valamint folyamatosan arra törekszik, hogy megkülönböztető módokat találjon az ideológiáktól mentes párbeszéd előmozdítására és a közös értékekben gyökerező, erős partnerségek kiépítésére. Tudomásul vesszük az iparágunkkal szembeni bizalmatlanságot és a rengeteg szkepticizmust, de nem az a szándékunk, hogy a logó alkalmazása körüli vitákat szítsuk, inkább a globális beszélgetésekre, a közösségépítésre és a pozitív változásokat hozó innovatív ötletek támogatására összpontosítunk” – mondta Parino.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: