Tíz csapat és három gyártó – jelenleg mindössze ennyien alkotják a Formula–1 mezőnyét, így nem csoda, hogy a sportág vezetőségének az az egyik legfontosabb célja, hogy új autógyártókat vonzzon be, s már meg is tették az ehhez szükséges első lépéseket. Mindenekelőtt ide sorolható az a találkozó, melyet az F1-es motorok jövőjéről szerveztek Párizsban, ahol többek közt az Audi is részt vett, akiknek beszállása szinte minden évben felmerül.
Nemrég a Hyundait is megkeresték azzal kapcsolatban, hogy foglalkoztatja-e őket a királykategóriás beszállás kérdése, hiszen jelenleg bővül a motorsportprogramjuk: a sikeres ralis projekt mellett beszállnak a TCR-be is, így felmerült, hogy esetleg nagyobb célok is foglalkoztathatják őket. Albert Biermann azonban gyorsan rövidre zárta ezt a kérdést:
A Formula–1 olyan, mintha pénzt égetnél el. Annak pedig vannak érdekesebb módjai is.
Biermann emellett arról is beszélt, miért látja az N almárkáját folyamatosan fejlesztő gyártó jövőjét a TCR-ben: „Nagyon fontos, hogy egy érzelemdús versenyzői környezethez kapcsolódjon a márka, ezért is fogtunk bele a TCR-projektbe. Ez a géposztály lassan egy globális versenyzői platformmá fejlődik, nekünk pedig pontosan erre van szükségünk. Ezt a versenyautót pályára kell vinnünk!”