DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
F1

Újabb kemény Ecclestone-kritika: „Az F1 olyan lett, mint a Starbucks”

A száguldó cirkusz korábbi első embere is ott volt a Monacói Nagydíjon, és természetesen nem fogta vissza magát, ha a sportágat és annak irányítását kellett jellemezni.

Annak ellenére, hogy Bernie Ecclestone-t januárban leváltották a Forma-1 éléről, a brit továbbra is állandó vendég a paddockban. Idén először a Bahreini Nagydíjra látogatott ki, de Szocsiban is ott volt Vlagyimir Putyin vendégeként. A 86 éves üzletember Monacóban is megjelent, igaz, nem állítható, hogy nagyon hiányzik a sportág egészének, hiszen a pályán kívüli események, valamint a média terén elért újítások egyértelműen az új többségi tulajdonos Liberty Mediához köthetőek.



A sajtó azonban, akárcsak regnálása alatt, most is kíváncsi Ecclestone véleményére, aki nem is fukarkodott a szavakkal a Welt am Sonntag német lapnak adott nyilatkozatában. A brit többek között úgy vélekedett, hogy a Liberty olyan dolgokat csinál és visz véghez az F1-ben, amilyeneket ő soha nem tenne, és soha nem tett volna – kiemelve a közösségi médiát. Bár a sportág még az ő vezetése idején csatlakozott a Facebookhoz, a YouTube-hoz, a Twitterhez és az Instagramhoz, Chase Carey-ék tökéletesítik az említett platformok jelentette arculatot.

„Soha nem tudtak meggyőzni arról, hogy ez a fajta kommunikáció hasznos, mert nem hiszem, hogy ez hozzátesz valamit a Forma-1 sikeréhez” – mondta a brit, aki később kitért a Liberty Mediára is. „A Forma-1-et úgy vezetik manapság, mint a Starbucksot, ahol valaki mindig tejet önt a kávéba” – tette hozzá Ecclestone.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: