Az eddigi autók külalakja vegyes fogadtatásban részesült a közvélemény részéről. Noha abban egyetértés mutatkozik, hogy a 2017-es modellek az új szabályok révén közelebb állnak az F1-es versenyautók ideáljához, mint az előző években látottak, egyes kezdeti modellek azonban nem túlzottan nyűgözték le a nézőket. A Force India VJM10-ese például a kevésbé esztétikusak sorát erősíti, míg a Mercedes W08 kifejezetten szemrevaló.
Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója egy holland tévéműsorban beszélt arról, hogy külső és belső tulajdonságok terén mit várhatunk az RB13-as modelltől, de persze túl sok titkot nem fedhetett fel.
„Az autónk elkészült. Jól sejtem, hogy tudni akarjátok, milyen lett? Szexi és versenyképes” - összegezte. „Agresszív külsővel rendelkezik, és a birtokunkban lévő adatok is jó dolgokat vetítenek előre. De persze tudják, a saját szimulátorunkban a mi autónk egyedül van, szóval csak a teszteken fogjuk meglátni, hogy a többiek mire képesek.”
„Arról azonban meg vagyunk győződve, hogy nagyon jó karosszériát építettünk. Emellett Renault a tavalyihoz képest több lóerőt ígért nekünk, a barcelonai futam környékén pedig egy újabb fejlesztés érkezik, szóval motorerő terén is közelebb fogunk férkőzni a Mercedeshez.”