Martin Brundle, a Sky Sports szakértője, és korábbi F1-es pilóta nemrég úgy nyilatkozott, hogy Max Verstappen Magyar Nagydíjon látott vezetési stílusa túlságosan a junior kategóriákat idézte, hozzátéve, hogy előbb vagy utóbb móresre fogják tanítani a mezőny legfiatalabb pilótáját. A Hungaroringen tevékenykedő versenybírói testület nem tartotta fontosnak az ügy kivizsgálását, Sergio Perez azonban úgy véli, hogy a pénteki versenyzői eligazításon mindenképp szóba kellene hozni a témát, így a pilóták egyértelműsíthetnék egymás között, hogy mit lehet és mit nem tenni a pályán.
„Ez túl sok volt, túl sokat mozgott fékezés közben, ezt pedig tisztáznunk kellene” - utalt Perez Verstappen vezetési stílusára. „Néha azt látjuk, hogy egyes pilóták túlságosan keményen védik a pozícióikat, ami ha fékezés közben, az utolsó pillanatban történik, veszélyes lehet.” Amikor arról kérdezték a mexikóit, hogy csalódott volt-e a versenybírák döntése miatt, így válaszolt: „Mint bizonyára tudjuk, kicsit következetlen volt, de ami azt illeti, régebben nagyobb szabadságunk volt a pályán, amikor pozícióért harcoltunk. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy nem volt helyes az utolsó pillanatban irányt váltani. Mindenképp beszélnünk kell erről.”
A magyarországi hétvége másik slágertémája a sárga zászlós szabály volt, azaz hogy mennyire kell lelassítani, ha fennáll a veszély - Perez szerint ennek nem volt akkora jelentősége. „Szerintem Nico bebizonyította, hogy amit csinált, az elfogadható, és különben is, minden pilóta így csinált volna a helyében. Az FIA-n múlt, hogy tesznek-e valamit, és ha úgy döntöttek, hogy nem, akkor nem kell nagy ügyet csinálni belőle. Nico esetében persze kicsit más volt a helyzet, mert látta a dupla sárga zászlót, és elemelhette volna a lábát a gázról, és nem veszített volna sok időt, mert az egyébként is egy lassú kanyar bejárata volt. Lewis esetében pedig ott volt az autó, ebben az esetben úgy vélem, hogy győzött a józan ész. Ha az FIA-nak nincs vele problémája, nekem sincs” - tette hozzá.