Miután Szocsi és Monaco között zsinórban háromszor összejött a pontszerzés a McLarennek (Alonso kétszer, Button háromszor volt eredményes), az elmúlt két futam csalódást hozott a wokingi srácok számára. Különösen azért, mert Montrealban Alonso, Bakuban pedig Button maradt le egy hellyel a pontszerzésről, mialatt a másik feladta a versenyt, így egyértelmű, miért utaznak a McLarennek elvben kedvező spielbergi pályára.
„A bakui városi pálya által támasztott különleges kihívások után egy hagyományosabb versenypályára térünk vissza Ausztriába” - nyilatkozta a Spielbergben tavaly nagyot bukó Alonso. „Ez sokkal rövidebb, mint Baku, de így is nehéz, mert nem lehet hibázni. Egy kör kevesebb időbe telik itt, mint hetven másodperc, így szorosabb a rajtrács is, és néhány tized választja egymástól a sorokat a rajtrácson. Ahhoz, hogy gyorsak legyünk, remek kigyorsításra és hatékony aerodinamikára van szükség, amelynek mi a birtokában vagyunk. Éppen ezért remélem, hogy gyorsabbak leszünk, mint Bakuban - és bízom benne, hogy hosszabb versenyt futhatok majd itt, mint tavaly, mely számomra az első körben véget ért!”
Jenson Button számára az előző két, Mclarennel teljesített Osztrák Nagydíj feledhetőre sikerült, így szívesebben emlékszik arra az időszakra, amikor még az A1 Ringnek nevezett aszfaltcsíkon rótta a köröket, pályafutása elején. „Ha Ausztriában versenyzek, mindig a karrierem kezdete jut eszembe, több okból is. 2003-ban negyedikként végeztem itt, és nagyszerűen lehet érezni, hogy milyen egy klasszikus versenypálya. Csak kilenc kanyar van rajta, ami azt jelenti, hogy a cockpitben tett minden mozdulat extrém fontosságú, és a legkisebb hiba sem megengedett. Van néhány előzési pont is rajta, így mindig szoros verseny alakul ki - már nagyon várom.”