Nem ül a babérjain a Mercedes és Kanadában ők is több újítással gördülnek majd ki a pályára. A Ferrari és a Red Bull gőzerővel fejleszt, hogy utolérje a bő két éve egyeduralkodó istállót, de természetesen a német gyártó sem nézi ezt tétlenül - Montrealra és Bakura is speciális elemeket szerel fel az autókra.
Az Auto Motor und Sport arról számolt be, hogy egy újfajta hátsó szárnyat tesztelnek a szabadedzéseken - sőt, mindjárt kettőt, az egyiket már Bakura készülve próbálják ki. A karosszérián néhány kisebb változtatást eszközölnek, tulajdonképpen direkt Montrealra tervezett aerodinamikát hozott ide az istálló - módosult az első szárny, az orrkúp és a padlólemez is.
A másik hátsó szárnyat Nico Rosberg autóján tesztelik majd, amelyet már kimondottan a következő futamra, az Európa Nagydíjra készítettek. Itt a Mercedes 360 km/h körüli végsebességre számít, de figyelembe kell venni a sok derékszögű kanyart is, így ide is abszolút speciális alkatrészt tervezett a világbajnok istálló.
Az Auto Motor und Sport azt is hozzátette: a gyártó 2017-es autója már bekerült a szélcsatornába, igaz, egyelőre még a halo nélkül.