Habár azt bevallja, hogy kicsit furcsa érzésekkel ült ma bele az autóba, miután Button így bepromózta azt… „Amikor olvastam, hogy Jenson miket nyilatkozott az autóról, azt gondoltam magamban ’Talán nem ez a tökéletes pillanat, hogy beugorjak tesztelni!’ De hát számomra ez egy nagyszerű lehetőség arra, hogy ráérezzek az autóra és visszajelzéseket adjak róla a csapatnak. Nyilvánvaló, hogy sokat kell még fejlesztenünk a motoron és a karosszérián is, ezért én is próbálom minden lehetséges módon elősegíteni azt, hogy Jenson és Fernando a következő futamokon közelebb kerülhessenek az élbolyhoz” – idézi a tesztet a helyszínről lekövető f1i.com az ifjú tesztpilóta szavait.
Hogy érzett-e ő is hasonló problémákat, mint amikre Button vasárnap panaszkodott? „Nem, ma reggel érzésre rendben volt az autó. Oké, a hátulja néha tényleg kicsit idegesen viselkedik, de semmi komoly. Persze azt se szabad elfelejteni, hogy ő a versenyen szenvedett ezzel sokat, míg mi délelőtt csak rövidebb etapokat futottunk, úgyhogy inkább csak a délutáni edzés után tudok majd erről többet mondani.”
Azt viszont már elárulta, délelőtt mivel foglalatoskodott csapata. „Az első néhány órában aerodinamikai elemeket, majd különböző hátsó szárnyakat próbálgattunk, köztük egy kifejezetten a Kanadai Nagydíjra tervezett hátsó légterelőt. A hangsúly az adatgyűjtésen volt, ezért konstans köröket kellett mennem, de ettől függetlenül nagyon élvezek minden egyes percet az autóban. Jó végre élőben is vezetni az MP4-30-ast, nemcsak a szimulátorban, ez fontos az összehasonlítás szempontjából is” – mondta el végül Oliver Turvey, akiről tudni kell, hogy a cambridge-i egyetem diplomás mérnöke, azaz vélhetően könnyen szót ért a wokingi istálló versenymérnökeivel, és nem nagyon kell keresgélniük a közös nyelvet.