A maranellóiak a tesztek során a tavalyihoz képest érzékelhetően feljavított V6-os turbómotorral gyakoroltak, ám a Gazzetta dello Sport úgy értesült, hogy a csapat mégsem ezt a változatot használja majd a szezon első versenyein, ehelyett egy „konzervatívabb” megoldással készülnek.
Ennek oka, hogy az istállónál még mindig nincsenek teljesen meggyőződve az új fejlesztések megbízhatósága felől, és nem akarnak esetleges meghibásodásokat kockára tenni, hiszen idén a teljes szezon során csupán négy egység használható fel autónként büntetlenül a hajtáslánc elemeiből.
A lapnál ezt írják: „A tesztek telemetriai adatai némi kételyt ébresztettek a gyári motor legújabb változatával kapcsolatban, mialatt ilyen aggodalmak nem merültek fel az ügyfeleknek szánt verzióval. Az SF15-T-nek emiatt valamivel gyengébb lesz a teljesítménye Melbourne-ben, mint azt a barcelonai teszt végén láthattuk.”
Ha a jelentés igaz, akkor ez azt jelenti, hogy a Ferrari ugyanolyan, vagy hasonló motorspecifikációt fog használni, mint ügyfélcsapata, a Sauber. Eközben a szezonnyitóra beeső Manor a megállapodás értelmében még a tavalyi erőforrásokat kapja meg.
A Gazzetta dello Sport állítása szerint a szezon harmadik futamára, Kínára kerül majd bele Sebastian Vettel és Kimi Raikkönen autójába a motor legfrissebb változata.