DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. szeptember 21. szombat
Egyéb

Mit ad nekünk egy Google Ads-hirdetés?

A telített piacon bizony nagyon éles a verseny, aztán jön még mellé egy ilyen helyzet, mint amilyen a pandémia okozta recesszió, és máris megvan a probléma. Nem könnyű kitűnni, és sokakban felmerül a kérdés, hogyan erősíthetik az online jelenlétüket. Nos, a Google Ads-hirdetések biztosan szükségesek lesznek. A következő cikkben ennek előnyeiről és árairól olvashatsz bővebben.

Mire jó a Google Ads?

Bizonyára már te is sokat hallottál a Google Ads-hirdetésekről. Ezeknek köszönhetően ugyanis egyre előrébb kerülhetsz a Google találati listában. Mi következik ebből? Akár az első helyre is juthatsz, és kizárólag olyan látogatók terelődnek majd a weboldaladra, akik a szolgáltatásod vagy a terméked iránt érdeklődnek. 

 https-__adnetmedia.hu_ - 2020 december - Cikk4



Tudtad például, hogy a vásárlások 50%-a a Google keresőből startol? Igen! Általában a vásárlók a találati lista alapján mérlegelnek és döntik el, hogy végül mit vesznek meg. Ez azt jelenti, hogy amennyiben tartósan és hosszú távon a Google élvonalát erősíted, az havi szinten több száz plusz új látogatót jelenthet neked!

A Google-hirdetés árairól bővebben…

Egy weboldalnak nem elég csak úgy lennie, de profitot is kell termelnie. Manapság sajnos azonban 1000-ből alig 3 teszi ezt meg. Ilyenkor komolyabb stratégiára van szükség és néhány hirdetésre is. 

De mitől függ például a Google Ads hirdetés ára? Függhet egyrészt a célweboldal minőségétől. A profi weboldal szerkezete ugyanis megfelel a Google minőségi kritériumainak. Egyszóval legyen mobilbarát, informatív, és adjon felhasználói élményt a látogatóknak. Minden szöveg a professzionalitásról és a megbízhatóságról árulkodjon. 

Másrészt a hirdetés minősége is fontos. A Google Ads rendszere ugyanis minőségi mutatók alapján pontozza a weboldalakat. Ez általában 1-10 közötti értéket jelent, és a 10 minősül a tökéletesnek. 

Ha ideje változtatnod vállalkozásod eredményességén, akkor az Adnet Media Google Ads képzései alatt megtanulhatod, hogyan teheted meg ezt!

Bízd szakemberre a hirdetést!

Ha a képzés helyett inkább profi szakemberre bíznád a hirdetés kezelését, akkor sem kell aggódnod, hiszen számos hirdetési szolgáltatás létezik. De mit ad nekünk egy ilyen szolgáltatás? 

Általában megalkotják a személyre szabott stratégiánkat, elvégzik helyettünk a konkurencia- és piacelemzést. Ezt követően megtervezik és megalkotják a kampányokat, illetve az azokhoz tartozó hirdetéseket. Ilyenkor létrejön a saját Google Ads-fiókod, összekötve az Analytics-szel, illetve a Google Search Console-fiók sem maradhat ki a felsorolásból. Abban is biztos lehetsz, hogy az elkészült hirdetések folyamatosan optimalizálásra kerülnek majd. 

Kielemzésre kerül a jelenlegi weboldalad, ráadásul egy havi szintű konzultációra is sor kerül majd. 

Egy jól működő vállalat kulcsa az erős online jelenlét, ezt ne hagyd figyelmen kívül, és garantált lesz a sikered!

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: