Most Gregor Bernadett, az Újszínház művésze kapott tesztelésre egy közel 20 millió forint értékű autót. Előtte James Bond magyar hangja, Kautzky Armand tesztelte a márkát.
A Jaguarokat egyébként jótékonysági akciókban is bevetették. A járművekkel olyan gyerekeket szállítottak színházba, akik még sosem volta egyetlen előadáson sem. Tavaly, a márka feltűnt a Virtuózok című műsor környékén is, az egyik kiemelkedő tehetség, a 12 éves Holozsai Eszter, még egy autót is kapott. Igaz, azt nem ő vezette, hanem édesapja. Ennek köszönhetően 15-20 városban is feltűnt a majdnem 30 millió Ft értékű jármű. Olyan helyeken, ahová a műértő közönség is jár. A tehetősebbek figyelmét azzal próbálták felhívni a márkára, hogy adtak egy autót Litkey Farkasnak, aki, ha vitorlázásról van szó, mindent visz. Ő a balatoni Kékszalag verseny tizenkétszeres győztese, a Soling hajóosztály világbajnoka, sokszoros magyar bajnok, olimpikon. Ha az ő igényeihez illik a Jaguar, az vonzó lehet másoknak is - gondolhatták az akció kitalálói.
A Jaguar egyébként a kisebb gyerekekre is vadászik, tavaly nem volt ritka, hogy Süsü vezette az egyik autót. Az „egyfejű” szülőanyájáról elnevezett Csukás István színház produkciói körül tűnt fel a márka. Az akció szervezői szerint már gyerekkorban ki lehet alakítani a márkahűséget, nem beszélve arról, hogy anyu és apu bármikor lecserélheti autóját. A többek között Jaguar és Land Rover márkákat forgalmazó Auto Palace rendszeresen segíti a Lári-Fári Alapítványt. Emellett egy furcsa fantomot is támogattak tavaly: Füred kapitányt, aki csak a közösségi oldalakon létezik. A turisztikai és PR szakemberek által kitalált mesehős gyakorta hoz-visz gyerekeket luxusautókkal a Balaton partjára. Olyanokat, akik még sosem jártak ott. A fantomnak van munkája bőven. Kutatások szerint kétmillió honfitársunk sosem látta a Balatont.