Ugyan a McLaren támogatóinak az utóbbi néhány évben nem sok babér termett az F1-ben, mivel utolsó győzelmét az istálló a 2012-es Brazil Nagydíjon aratta. A brit alakulatnak 2015-től ismét a Honda a motorszállítója, ám a japán gyártóra váltás sem hozott eddig örömet, hiszen a kiforratlan technikával az utóbbi években a középmezőny tagjává vált a csapat.
Zak Brown szerint nagyon fontos a drukkerek megnyerése, amit szem előtt is tartanak a brit istállónál: „Mi a McLarennél a rajongók iránti elkötelezettséget tartjuk a legfontosabbnak a marketingünk feladatai közül. A szurkolók, a lelátókon ülő alakok, vagy csupán a székeikben a TV képernyője előtt iPhone-ozó vagy iPadező drukkerek nélkül nincs Formula-1. Ez teljes mértékben igaz, ezzel mindenki tisztában van.”
Az amerikai üzletember így folytatta: „A legnagyobb változás a sport marketingjében az elmúlt évben, hogy széleskörű közönséget vonz a szociális és a digitális média segítségével. A McLaren közösségi platformjai nagyon kapósak, népszerűek és sikeresek, és már majdnem hét millió követőnk van a különböző közösségi oldalakon.”
Brown elismerte, nem feltétlen örülhettek a drukkerek az elmúlt években, de így sem fordultak el tőlük: „A McLaren szurkolói a legjobbak a világon, határozottan ezt gondolom. A legutóbbi néhány szezon egy kicsit csalódás volt számukra, de a hűségük egy cseppet sem ingott meg.”
A wokingiak vezére elmondta, hogy okoznak örömet leghűségesebb rajongóiknak: „Mi jutalmazzuk a hűségüket. Az elmúlt héten meghívtunk néhány McLaren drukkert a technológiai centerünkbe, és mindegyikkel találkoztam. Most már twitteren is követem őket. Stoffellel is volt lehetőségük találkozni – és mindegyikőjük versenyezhetett Monacóban a kisebb verziójú szimulátoron.”