Nem csak a pályán volt sikeres 2016 a Red Bull számára: azzal együtt, hogy a Bikák visszatértek a Formula-1 eltijébe, csapatként a második, egyéniben pedig a harmadik helyet szerezték meg Daniel Ricciardóval, az ütleti területen is remek esztendőt zárhattak.
A cég hat milliárd euró értékben adott el hat milliárd hatvankét millió doboz energiaitalt szerte a világban - ez 1,8 százalékkal több, mint 2015-ben. Az eladások a legnagyobb mértékben Chilében, Skandináviában, Lengyelországban, Hollandiában és Dél-Afrikában nőttek.
A Red Bull 171 országban van jelen, és közel tizenkétezer embert foglalkoztat. A cég rendkívül aktív a sportfinanszírozásban: jelentős szerepe van az extrémsportok népszerűsítésében, de az alapítója és fő tulajdonosa, Dietrich Mateschitz érdekeltségekkel rendelkezik az autósportban és a futballban is.
Éppen tegnap számoltunk be arról, hogy Mateschitz és a Red Bull Magyarországon is újabb befektetést tervez: az üzletember tárgyalásokat folytat az Újpest FC labdarúgó-csapat megvételéről, amellyel (és a brit Charltonnal) tovább bővülhet az energiaitalos cég érdekeltségi köre.
forrás: haszon.hu