DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
Egyéb

Ferrari GTC4 Lusso – FF helyett

Modern technikai arzenáljának köszönhetően minden körülmények között kimagasló tapadást és egyedülálló kezelhetőséget kínál az új Ferrarfi GTC4 Lusso.

ferrarigtc4lusso03



2011 óta szerepelt a Ferrari kínálatában a négykerék-hajtású FF, melynek utódja új névvel és az eddiginél is ütősebb technikai csomaggal kerül a kereskedésekbe. Az olasz sportkocsi-gyár alaposan átdolgozta a 2+2 személyes modelljének hajtásláncát, s az elektronikus E-Diff differenciálművel és SCM-E lengéscsillapítókkal összedolgozó, új 4RM-S rendszer már a hátsókerekeket is kormányozza. Így a GTC4 Lusso az első összkerekes modell hátsókerék-kormányzással. Nem mellesleg a 6.3 literes V12-es motor csúcsteljesítményét is megnövelte a Ferrari, immár 680 lóerő leadására képes 8000-es fordulatnál, miközben a maximális nyomaték – 697 Nm - 80 százaléka már 1750-es fordulattól a pilóta rendelkezésére áll. Ennek segítségével 3,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, végsebessége pedig 225 km/h.

ferrarigtc4lusso01

A GTC4 Lusso külsejét is a nagyobb teljesítményhez szabták, az áttervezett első lökhárító, a hátsó diffúzor, valamint a tetőre szerelt légterelő is hozzájárul az autó jobb aerodinamikai tulajdonságaihoz. Ráadásul nem is csúnya. Az utastérben az új, 10.25 colos képernyővel kommunikáló infotaiment berendezés jelenti a legfőbb változást, ám átdolgozták a Manettinót, valamint kisebb lett a kormány is. A közönség először Genfben találkozhat az új Ferrarival.

ferrarigtc4lusso02

ferrarigtc4lusso04

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: