A versenyautós gének ellenére a gép eladásai nem döntöttek csúcsokat – érthető okokból, így a Nissan kiszállt az üzletből, és bosszúból Ben Bowlbyt is magával vitte, a fejlesztésekért felelt. A magára maradt amerikai részleg – Don Panoz versenyautó-építő cégével – azért nem akarta kidobni azokat a tapasztalatokat, amit sikerült megszerezniük, ezért összedobtak egy utcai és egy verseny változatot.
A bizonyíték tehát megvan: Deltawing Technologies bizony létezik, és a fiúk keményen dolgoznak az újdonságokon. A jelenlegi kétüléses alumínium zárt profil és acélcső felső merevítéssel készül, karbonszálas orrprofillal és üvegszálas burkolati elemekkel. A hátsó részt úgy alakították ki, hogy bármilyen, keresztbe építhető, maximálisan 400 lóerős motort be lehessen építeni, miközben az önsúly nem lesz több 900 kilónál.
A bizarr stílusnak – ha minden igaz – lesz folytatása is, mivel az ígéretek szerint várható egy GT, sőt egy négyüléses verzió is. A formai arányok ismeretében ez utóbbi azért óvatosan kezelendő…