A tavalyi egyesülés után idén is folytatta együttműködését a két kecskeméti istálló, a Toma Motorsport és a Kermor Motorsport, amely idén is a Histo Cup mezőnyében öregbítette hazánk hírnevét. Két fontos változás azért akadt: az olykor még a gokartba is visszakacsintó Kovács Ádám ugyanis új, 2017-es gyártású Formula Reanult-autót kapott, illetve egy csapattársat is Christopher Stephan Oslanec személyében.
A 18 éves szlovák pilóta idén váltott gokartról formulaautóra, ám hiába volt újonc, parádézott a Histo Cupban: több győzelmet is aratott, sorozatosan gyűjtötte a dobogós helyeket – ez pedig azt eredményezte, hogy rögtön az első szezonjában behúzta az abszolút bajnoki címet!
Kovács Ádám is gyorsan alkalmazkodott a korábbinál erősebb és gyorsabb versenygéphez, amellyel ugyanabban a mezőnyben, de egy másik kategóriában indult, mint kollégája. Ezt az alkategóriát meg is nyerte a magyar versenyző, az abszolút értékelésben pedig a második helyen végzett: azaz nyugodtan mondhatjuk, hogy tarolt 2024-ben a Kermor Motorsport duója!
Ádám amúgy a hét versenyhétvégéből ötön is győzni tudott: Mostban, Brnóban, Grobnikban, a Slovakia Ringen és a Balaton Park Circuiten is nyert, a horvát pályán ráadásul duplázott is. A Pannónia-Ringen eggyel több futamot rendeztek, Brnóban ugyanis törölni kellett egyet: ezen a versenyen Kovács az utolsó kanyarban ütközött, amiért őt látták felelősnek, ezért kizárták. A megsérült, de összerakott autóval így is hozott utána két második helyet, a piros zászlókkal tarkított kaotikus salzburgringi finálén pedig ugyan dobogó nélkül maradt, de ott már „csak” a bajnoki cím bebiztosítására fókuszált a fiatal pilóta – amit sikerrel meg is tett.