A Ferrari-rajongók szeme aligha maradt szárazon, hiszen nemcsak a maranellói istálló utolsó világbajnoki paripája (Kimi Raikkönen 2007-es F2007 autója) volt jelen, hanem a „Cápaorrú” 1961-es legendás 156-os is (méghozzá két példányban).
A Williams-kedvelőket a Keke Rosberg 1982-es világbajnok győztes FW08, Damon Hill 1994-es FW16B-je és Jenson Button 2000-es FW22 betontorpedói kápráztatták el, míg a Red Bull Racing két 2011-es modellt hozott el (Alexander Albonnal és Liam Lawsonnal a volánnál).
A világbajnok címvédő Mercedes egy 1954-es és egy 2019-es versenygépet vonultatott fel, ám a leggazdagabb felhozatalt a már rég letűnt márkák biztosították, nevezetesen a Lotus és a Brabham. Ez utóbbi nemcsak a héten elhunyt Carlos Reutemann 1975-ös BT44B versenygépét, hanem Damon Hill első F1 autóját, a BT60B-t is kiállította, nem is beszélve az elképesztően sikeres Repco-motoros 1966-os BT20-asról.
A Lotus zászlaját az alapító, Colin Chapman fia tartja még mindig magasan, Classic Team Lotus néven restaurálják és futtatják hasonló eseményeken a legendás autókat. Stirling Moss 1960-as monte-carló-i győztese mellett jelen voltak Jim Clark, Graham Hill, Mario Andretti, Ronnie Peterson és Emerson Fittipaldi híres, sikeres betontorpedói.
A wokingi székhelyű McLaren igencsak kivágta a rezet az idei Sebességfesztiválon: nemcsak az idei F1 modellt hozták el, hanem Mika Hakkinen 2000-es MP4/15-öse, Emerson Fittipaldi 1974-es világbajnok győztes autója, illetve a legendás Ayrton Senna MP 4/4 (1988), MP4/5B (1990) és MP4/6 (1991) McLarenjei is gyönyörködtették a látogatókat.
Senna 1990-es világbajnok győztes autója olyannak bizonyult, mint a méz a medvének, Emerson Fittipaldi és Daniel Ricciardo is sorba álltak a vezetési lehetőségéert. Ricciardo olyan széles vigyorral szállt ki ebből a versenygépből, amelyet minden bizonnyal csak egy McLarennek szerzett nagydíjgyőzelem szárnyalhat túl.