DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. július 7. vasárnap

diGrassi

Lotterer eldobta az esélyt, Vergne-é a pole

A háromszoros Le Mans-győztes legjobb idővel jutott be a Superpole-ba, ahol már az első kanyarban hibázott, így csapattársa húzta be a rajtelsőséget. Di Grassit büntették, Rosenqvist csak 14. lett.

részletek

A Formula-E új autói már elérik a 300-as tempót

Akiknek az elmúlt három év során sem lopta be magát a szívükbe az elektromos versenysorozat, azok gyakran az FE autóinak viszonylag alacsony csúcssebességét fogalmazzák meg kritikaként. De ennek az új szezontól vége, figyelmeztet Lucas di Grassi.

részletek

Véleményözön az F1-es rajtrácslányok betiltásáról

Ki jobb ötletekkel, ki humorral, ki humorral nyakon öntött kritikával kommentálta a döntést, miszerint azonnali hatállyal száműzik a rajtrácslányokat az F1-ből. A motorsportok világában senkit nem hagyott hidegen a téma – na jó, Romain Grosjean kivételével!

részletek

Di Grassi szívesen lenne az FIA elnöke

A 30-as éveikben járó aktív autóversenyzők a legritkább esetben jelentkeznek be a Nemzetközi Automobil Szövetség elnöki posztjáért, a Formula-E-ben címvédő Lucas di Grassi azonban elismerten politikai pályafutásra vágyik.

részletek

Buemi a pole-ban, Lopez remekül tért vissza

A hongkongi zűrzavar után mondhatni, visszaállt a rend a Formula-E erőviszonyaiban, viszont látványos hibáktól és balesetektől így sem volt mentes a Marrakesh ePrix időmérője.

részletek

Exkluzív: Hétvégén indul a robotautók „versenye”

Elég nagy volt előbb a zűrzavar, aztán a csend, majd pedig a bizonytalanság az önjáró versenyautók sorozata, a Roborace körül, ám Lucas di Grassi Hongkongban a Formula.hu-nak nyilatkozva letisztázta, hogy mit is várhatunk a forradalmi szériától – már most szombaton!

részletek

Komoly kritika az F1-nek: Ez így már nem is sport

Amit az előző évtizedben még rendületlenül hajszolt a Formula-1, az ma veszélybe sodorhatja az egész bajnokságot. A jövő technológiáit hirdető Lucas di Grassi szerint amíg Fernando Alonso a mezőny végén kullog, addig az F1 saját magából csinál bohócot.

részletek

Lucas di Grassi a Formula-E harmadik bajnoka

Noha a bajnoki cím nem olyan izgalmas körülmények között dőlt el, mint az elmúlt két évben, a sors igazágot szolgáltatott, ugyanis két vereség után a brazil versenyző avanzsált az elektromos sorozat győztesévé.

részletek

Óriási feszültségek, Di Grassi az élre állt

A brazil a pole-ból indulva megnyerte az első montreali futamot, Buemi viszont „csak” a negyedik helyig tudott előrejönni a számára roppant kalandosan alakuló versenyen, így hatpontos hátrányba került a finálé előtt.

részletek

Buemi és di Grassi – Újabb ütközés lóg a levegőben

Egy év eltelt azóta, hogy a Formula-E két gigásza a 2016-os szezonzárón összeütközött, és a szituáció idén is hasonlóan kiélezett kettőjük között. Leszámítva, hogy Sebastien Buemi most már úgy érzi, átlát Lucas di Grassi szándékain és személyiségén.

részletek

Formula-E: Először nyert az F1 legnagyobb mellőzöttje

Lucas di Grassi, az Audi ABT pilótája nem tudta teljesen kihasználni a pole jelentette előnyöket csapata hazai pályáján - Felix Rosenqvist remek előzéssel múlta felül a brazilt, első sikerét aratva a sorozatban.

részletek

Kubicát tárt karokkal várják a Formula-E-ben

A lengyel F1-es tesztje előtt néhány héttel az elektromos sorozat autóját is kipróbálta Doningtonban - a bajnokság éllovasa, és két másik élpilóta is szívesen látná maguk között.

részletek