DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 9. szerda

Steiner

Pénzfeldobással döntött pilótái között a Haas

Általában csak április 1-jei tréfákban szokott megjelenni, hogy az F1-es csapatok egy pénzfeldobás kimenetelére bízzák a vitás helyzetek lerendezését, a Haasnál azonban most nem vicceltek, így a sors komoly hátrányba hozta Romain Grosjeant a hétvégére.

részletek

„A fékek nem élnének túl egy futamot”

Rettentő nagy problémái vannak továbbra is a fékekkel a Haas istállónak. Az Orosz Nagydíj edzésein próbálgatták a Carbon Industrie fékrendszerét, de súlyos problémák léptek fel, némi hezitálás után újra visszatértek a régihez.

részletek

Dühöngött a Haas csapatfőnöke pilótája miatt

Kihozta Günther Steinert a sodrából, hogy az Orosz Nagydíjon minden balszerencsésen alakult az amerikai csapat számára. Különösen Magnussen büntetése ingerelte a csapatvezetőt.

részletek

Visszatért a Haas a korábbi fékbeszállítójához

Ezen a hétvégén versenykörülmények között tesztelte a Haas-Ferrari új fékbeszállítója, a Carbon Industrie fékrendszerét. De egyelőre úgy fest, Grosjean gondjai most sem oldódtak meg, vissza is tért a csapat a Brembóhoz.

részletek

Nem a középmezőnyről fog szólni ez az év

Az F1-es mezőnyből három istálló magasodik ki, a Haas pedig már most arra számít, hogy ez változatlan marad az idény végéig. Kevesebb figyelem övezi, de négy középcsapat között rendkívül kiélezett csata zajlik.

részletek

Betiltják a T-szárnyakat, vagy sem?

Nincs egységes álláspont a csapatok között, hogy veszélyesek-e a T-szárnyak és be kell-e őket tiltani, vagy a világon semmi veszélyes nincs bennük és nincs ok a betiltásukra.

részletek

„Az előzés idén a golyó méretétől függ”

A Kínai Nagydíj látványos manőverei láttán az F1 szereplői a DRS lenullázásáról beszélnek, Alex Wurz pedig sajátosan fejezte ki, hogy idén a bátor pilóták nyerhetnek pozíciókat.

részletek

„A Haas ismét elhallgattatta kritikusait”

Günther Steiner szerint csapata az Ausztrál Nagydíjon ismét megmutatta, nem véletlen az F1-es mezőny tagja. A Haas célja a szezonnyitón mutatott hasonló tempó fenntartása.

részletek

A Ferrari-motor már veri a Mercedest?

A Ferrari új Formula-1-es erőforrása már a tesztek után is úgy tűnt, hogy az idei évre talán a legerősebbre sikeredett. Most a GPS-mérések alapján többen úgy gondolják, ez nem feltevés, hanem tény.

részletek

Nagyon magabiztosak a Haasnál

Günther Steiner szerint az amerikai F1-es istállónál bizonyították, hogy az autójuk jó és gyors, ráadásul a tavalyi hibáikat is ki tudják javítani - megbízhatóvá kell válniuk, de pozitívan áll a dolgokhoz.

részletek

Levetették a Haasszal a mozgó T-szárnyat

Az F1-es Ausztrál Nagydíj első edzésén készült felvételeken jól látszott, mennyire mozgékony az amerikaiak T-szárnya – Günther Steiner szerint emiatt le is kellett őket szerelniük délutánra.

részletek

Szuper Ferrari-erőforrás?

Úgy fest, a Ferrari motorok komoly fejlődésen mentek keresztül a 2016-os évadhoz képest. Erre enged következtetni Günther Steinernek, a Haas csapatfőnökének nyilatkozata. Nagy lépést tettek előre az olaszok az erőforrás terén, ez a Haas-nak is jól jön, mivel szintén Ferrari motorokkal szerelik autóikat.

részletek