DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 11. péntek

Sajtóközlemény

Szőke Márk: Motorváltás után irány a Superenduro

Azon kívül, aki a Holdon él, mindenki ismeri Szőke Márkot és az előzményeket nehéz, de fantasztikus motokrosszos múltjáról, s a tavalyi évben megszerzett endurokrosszos koronájáról.

részletek

Új gumiabroncs címke szabályozás az EU-ban

Az Európai Unió arra törekszik, hogy 2050-re csökkentse az üvegházhatást okozó gázok kibocsátását, vagyis minél több zöld megoldást hozzon létre.

részletek

Háromgyermekes édesanya az év taxisofőrje

A Főtaxi sofőrjeinek szavazatai alapján Váradi Zsuzsanna kapta meg Az év taxisofőrje díjat. A háromgyermekes édesanya 5 éve taxizik és azt tervezi, hogy még az idén egy környezetkímélő elektromos autóra vált.

részletek

BMW i4: innovációk sora kelti életre a vezetési élményt

A tisztán elektromos meghajtású Gran Coupé modellben a mérnökien precíz irányíthatóság, a vérpezsdítő kanyarsebesség, a kimagasló menetkomfort és a remekbe szabott kidolgozás egyesül.

részletek

Stellantis: egy világelső fenntartható mobilitási vállalat építése

A mai nap fémjelzi a Stellantis NV [STLA] létrejöttét, amely az új korszak fenntartható mobilitásának világszintű vezetője kíván lenni, elkötelezetten szolgálva a mozgásszabadságot jól elkülöníthető, megfizethető és hatékony szállítási módszerekkel. Az egyedi pozícióban lévő vállalatcsoport a gyorsan és alaposan változó globális iparág izgalmas lehetőségeit kívánja kihasználni.

részletek

Előzetes képeken a Hyundai Bayon crossover

A Hyundai Motor új képeket közölt vadonatúj városi (B-szegmens) szabadidőjárművéről, a Bayonról. A részletfotók is jól érzékeltetik a jármű széles, integrált homlokzatát és letisztult, modern megjelenését. Az autógyártó ezen kívül megerősítette, hogy a Bayon is a márka érzéki sportosság formai filozófiáját alkalmazza, amely az érzelmi értékeket innovatív formai megoldásokkal kombinálja.

részletek

Elmaradt a magyar autópiac mélyrepülése

A 2018-as rekordévet követően, még erősebb mérleggel zárt 2019-ben a magyar autópiac. Mondhatni, szinte törvényszerű volt, hogy ez a tendencia fog kirajzolódni, de a tavalyi év történéseire senki sem számított. A koronavírus megálljt parancsolt az eladásoknak, s habár ennek hatása az év végi statisztikában is jelentősen érződik, mégsem alakult olyan kedvezőtlenül a helyzet, mint ahogy azt az elején prognosztizálták a gépjárműszektorban. Az ország legszélesebb márkakínálatát egy helyen értékesítő vállalat 2020-as eladási számai is erről árulkodnak.

részletek

Életre kel a legkülönlegesebb Toyota

Ha egy autó egyetlen példányban létezik, kis túlzással az is szenzációszámba megy, ha lemossák. Ez esetben azonban jóval többről van szó: a Toyota Gazoo Racing hozzáfogott, hogy két évtizedes tárolás után teljes körűen felújítsa a világ egyetlen felrendszámozott Toyota GT-One versenyautóját.

részletek

Euro 6d: Az Audi már átállította modellpalettáját

A 2021-es naptári év kezdetével az Audi az Euro 6d kipufogógáz-szabvány új szintjére állította át modellválasztékát, így jelenlegi értékesítési programjában szereplő minden gépkocsija megfelel az Euro 6d-ISC-FCM szabvány szigorú határértékeinek.

részletek

Molnár Andi lesz a Toyota Yaris márkanagykövete

Az évek óta a hibrid nagykövetként tevékenykedő Király Viktor után újabb elismert hírességgel erősít a Toyota: a többszörösen díjazott, és több televíziós műsorban való szereplésével országos ismertséget és népszerűséget szerző, legutóbb pedig a TV2 nagysikerű műsora, a Dancing with the Stars zsűritagjaként a nézők szívébe magát belopó Molnár Andi a vadonatúj Toyota Yaris márkanagykövete lesz.

részletek

Íme az új Ford Ranger MS-RT

A Ford ma mutatta be a díjnyertes Ranger pickup új, exkluzív változatát, amelynek kifejlesztésében a járműtervező specialista MS-RT is közreműködött. A közös munka végeredménye egy hamisítatlan motorsport-hangulatú, prémium felszereltségű és egyedi, kézi kidolgozású autó lett.

részletek

Új korszakba lép a Renault márka

A Groupe Renault a Renaulution terv bemutatásával egyben lerántotta a leplet a következő 5 évet érintő stratégiájáról. A Renaulution segítségével a Renault márka magáévá teszi az autóipar változásait. „Nouvelle Vague”-jával a Renault mondernebbé teszi az autókonstruktőrök világát azáltal, hogy technológiai, szolgáltatáscentrikus és tiszta energiájú márkává válik. A Renault elektromos és hidrogénalapú megoldásai révén tovább őrzi vezető szerepét az energiafelhasználás átalakulásában, 2025-ig Európa legzöldebb választékát kínálva. Ami a technológiát illeti, a Renault kihasználja a szoftverek, adatok, kiberbiztonság és mikroelektronika iránt elkötelezett nyílt ökoszisztémát, a „Software République” -et. Ez fogja támogatni a Renault járműveit az online, felhőalapú szolgáltatásokkal. A további értékeket a C-szegmensre helyezett erősebb hangsúly, a csúcstechnológiák használata és a kiterjesztett életciklus új üzleti lehetőségeinek fejlesztése fogja megteremteni.

részletek