Sajtóközlemény
Szőke Márk: Motorváltás után irány a Superenduro
Azon kívül, aki a Holdon él, mindenki ismeri Szőke Márkot és az előzményeket nehéz, de fantasztikus motokrosszos múltjáról, s a tavalyi évben megszerzett endurokrosszos koronájáról.
részletekÚj gumiabroncs címke szabályozás az EU-ban
Az Európai Unió arra törekszik, hogy 2050-re csökkentse az üvegházhatást okozó gázok kibocsátását, vagyis minél több zöld megoldást hozzon létre.
részletekHáromgyermekes édesanya az év taxisofőrje
A Főtaxi sofőrjeinek szavazatai alapján Váradi Zsuzsanna kapta meg Az év taxisofőrje díjat. A háromgyermekes édesanya 5 éve taxizik és azt tervezi, hogy még az idén egy környezetkímélő elektromos autóra vált.
részletekBMW i4: innovációk sora kelti életre a vezetési élményt
A tisztán elektromos meghajtású Gran Coupé modellben a mérnökien precíz irányíthatóság, a vérpezsdítő kanyarsebesség, a kimagasló menetkomfort és a remekbe szabott kidolgozás egyesül.
részletekStellantis: egy világelső fenntartható mobilitási vállalat építése
A mai nap fémjelzi a Stellantis NV [STLA] létrejöttét, amely az új korszak fenntartható mobilitásának világszintű vezetője kíván lenni, elkötelezetten szolgálva a mozgásszabadságot jól elkülöníthető, megfizethető és hatékony szállítási módszerekkel. Az egyedi pozícióban lévő vállalatcsoport a gyorsan és alaposan változó globális iparág izgalmas lehetőségeit kívánja kihasználni.
részletekElőzetes képeken a Hyundai Bayon crossover
A Hyundai Motor új képeket közölt vadonatúj városi (B-szegmens) szabadidőjárművéről, a Bayonról. A részletfotók is jól érzékeltetik a jármű széles, integrált homlokzatát és letisztult, modern megjelenését. Az autógyártó ezen kívül megerősítette, hogy a Bayon is a márka érzéki sportosság formai filozófiáját alkalmazza, amely az érzelmi értékeket innovatív formai megoldásokkal kombinálja.
részletekElmaradt a magyar autópiac mélyrepülése
A 2018-as rekordévet követően, még erősebb mérleggel zárt 2019-ben a magyar autópiac. Mondhatni, szinte törvényszerű volt, hogy ez a tendencia fog kirajzolódni, de a tavalyi év történéseire senki sem számított. A koronavírus megálljt parancsolt az eladásoknak, s habár ennek hatása az év végi statisztikában is jelentősen érződik, mégsem alakult olyan kedvezőtlenül a helyzet, mint ahogy azt az elején prognosztizálták a gépjárműszektorban. Az ország legszélesebb márkakínálatát egy helyen értékesítő vállalat 2020-as eladási számai is erről árulkodnak.
részletekÉletre kel a legkülönlegesebb Toyota
Ha egy autó egyetlen példányban létezik, kis túlzással az is szenzációszámba megy, ha lemossák. Ez esetben azonban jóval többről van szó: a Toyota Gazoo Racing hozzáfogott, hogy két évtizedes tárolás után teljes körűen felújítsa a világ egyetlen felrendszámozott Toyota GT-One versenyautóját.
részletekEuro 6d: Az Audi már átállította modellpalettáját
A 2021-es naptári év kezdetével az Audi az Euro 6d kipufogógáz-szabvány új szintjére állította át modellválasztékát, így jelenlegi értékesítési programjában szereplő minden gépkocsija megfelel az Euro 6d-ISC-FCM szabvány szigorú határértékeinek.
részletekMolnár Andi lesz a Toyota Yaris márkanagykövete
Az évek óta a hibrid nagykövetként tevékenykedő Király Viktor után újabb elismert hírességgel erősít a Toyota: a többszörösen díjazott, és több televíziós műsorban való szereplésével országos ismertséget és népszerűséget szerző, legutóbb pedig a TV2 nagysikerű műsora, a Dancing with the Stars zsűritagjaként a nézők szívébe magát belopó Molnár Andi a vadonatúj Toyota Yaris márkanagykövete lesz.
részletekÍme az új Ford Ranger MS-RT
A Ford ma mutatta be a díjnyertes Ranger pickup új, exkluzív változatát, amelynek kifejlesztésében a járműtervező specialista MS-RT is közreműködött. A közös munka végeredménye egy hamisítatlan motorsport-hangulatú, prémium felszereltségű és egyedi, kézi kidolgozású autó lett.
részletekÚj korszakba lép a Renault márka
A Groupe Renault a Renaulution terv bemutatásával egyben lerántotta a leplet a következő 5 évet érintő stratégiájáról. A Renaulution segítségével a Renault márka magáévá teszi az autóipar változásait. „Nouvelle Vague”-jával a Renault mondernebbé teszi az autókonstruktőrök világát azáltal, hogy technológiai, szolgáltatáscentrikus és tiszta energiájú márkává válik. A Renault elektromos és hidrogénalapú megoldásai révén tovább őrzi vezető szerepét az energiafelhasználás átalakulásában, 2025-ig Európa legzöldebb választékát kínálva. Ami a technológiát illeti, a Renault kihasználja a szoftverek, adatok, kiberbiztonság és mikroelektronika iránt elkötelezett nyílt ökoszisztémát, a „Software République” -et. Ez fogja támogatni a Renault járműveit az online, felhőalapú szolgáltatásokkal. A további értékeket a C-szegmensre helyezett erősebb hangsúly, a csúcstechnológiák használata és a kiterjesztett életciklus új üzleti lehetőségeinek fejlesztése fogja megteremteni.
részletek