Reklám
Trendvadász: A Formula Plaza szeptemberi ajánlatai
Benne járunk a szeptemberben, de még elég meleg van egy kerékpáros túrához, ha pedig esősre fordulna az időjárás, előkaphatjuk a laptopunkat és elindíthatunk egy kiváló autós játékot, esetleg tervezgethetjük a jövő nyári búvárkodásunkat, vagy csak szokás szerint belelapozunk egy friss magazinba.
részletekTrendvadász: A Formula Plaza augusztusi ajánlatai
Már közelednek az ősz kihívásai, de mi még tovább maraszlatjuk önöket a nyár legszebb élményei között. Íme néhány augusztusi kellék, amelyek érdek nélkül tetszenek kollégáinknak, és bátran ajánljuk őket minden olvasónknak.
részletekAz otthoni hangulat újragondolása mediterrán lámpák segítségével
A mediterrán lámpák nagyszerű eszköznek bizonyulhatnak ahhoz a célhoz, ha egy kicsit a Földközi-tenger hangulatát szeretnénk előidézni az otthonunkban. Ráadásul nemcsak dekoratív, hanem modern lámpatestekről beszélhetünk az esetükben.
részletekA Ferrari és a Ducati is ejtheti vitatott szponzorfeliratát
Sajtóértesülések szerint, a két vörös istálló úgy dönthet, hogy a 2019-es szezon további részére teljesen eltünteti a sokat vitatott Mission Winnow feliratot, ahogy idén már többször is megtették.
részletekÜtős lett a Toyota Supra Super Bowl reklámja
Idén a Toyota két reklámmal jelentkezett az amerikaifutball-bajnokság (NFL) múlt vasárnap megrendezett döntője, a Super Bowl szünetében. A Super Bowl minden év egyik leginkább várt eseménye az amerikai sport- és reklámrajongók számára egyaránt, és az azt követő egy-két hétre bőven szolgáltat témát a sportoldalak és a reklámszakma elemzőinek. A Toyota idén egyrészt megemlékezett a vadonatúj RAV4 bemutatásáról egy érzelmes kisfilmmel Antoinette “Toni” Harris fiatal női amerikaifocista főszereplésével, másrészt a 17 év után visszatérő sportautólegenda Suprának is dedikált egy egészen egyedi rövidfilmet. Az elemzők már most mind a kettőt dicsérik – hogy kinek melyik tetszik jobban, nézze meg a filmeket és döntse el maga.
részletek„Léghajlítók” Társadalmi Célú Vállalkozások ösztönzése
A Generál Maximál Szociális Szövetkezet megvalósító szervezetként egy ingatlan beruházást végzett, melynek keretében egy irodahelység szociális helyiségekkel ellátva és egy előszerelő műhely került kialakításra a projekt zárásáig.
részletekAz új Barum Polaris 5 is beírja magát a márka történelmébe, mint a sikeres Barum Polaris 3?
A Barum márka nem tekinthető újoncnak a piacon. A mára már ikonná vált márka idén ünnepli 70. évfordulóját. Jubileumi újdonsága a piacon pedig nem más, mint az új Barum Polaris 5 téligumi-modell, amely magába foglalja a híres Barum Polaris 3 technológiai tudását, emellett pedig még további újdonságokat is tartalmaz.
részletekSajtó: A Ferrari milliókat fizetett Ronaldóért
Egy olasz sajtóértesülés szerint a Ferrari is beszállt és húszmillió euróval segítette a Juventust, hogy megszerezze Cristiano Ronaldót a Real Madridtól. A portugál sztár a gyártót is segítené.
részletekBudapesten forgatták az új Toyota reklámfilmjét
Immáron nem csupán hollywoodi szuperprodukciók díszletéül szolgál Budapest: a világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójának tartott Toyota fővárosunkban forgatta futurisztikus sikermodellje, a C-HR reklámfilmjét.
részletekAz Askoll reklámarca lett Szomszéd Lali
Kedves közjáték helyszíne volt vasárnap a Hungaroring, ahol a Swift Cup Europe reggeli futamát követően az egyik, csapatához visszatérő fiatal pilótát új, meglepetésszponzora várta.
részletekChevrolet-reklámban vagánykodik Felipe Massa
A most már valószínűleg végleg visszavonult brazil F1-es nem vesztegette az idejét: az egyperces videóban az interlagosi versenypályán méri össze tudását egy bevásárlás után.
részletekF1-es világbajnok a KIA Super Bowl-reklámjában
Emerson Fittipaldi a rocksztár Steven Tyler mellett szerepel a KIA legfrissebb videójában, amelyben az új Stringert reklámozzák, s amely a vasárnapi Super Bowl idején is adásba kerül.
részletek