Nissan
Új, merész jövőkép: Nissan és Foster
A Nissan újabb tanúbizonyságot tett megingathatatlan elkötelezettségéről egy tisztább, biztonságosabb és praktikusabb autós világ kialakításáért. A vállalat bejelentette, hogy egy egyedi projekt keretében a jövő töltőállomását tervezik meg a Foster + Partners neves építészeivel együttműködésben.
részletekHangjelzéssel a biztonságért
A Nissan a márkától már megszokott innovatív módon vezető szerepet vállalt az Európai Bizottság elektromos járművekbe épített gyalogosfelismerő rendszerek fejlesztését kezdeményező eVADER projektjében, melynek célja egy úttörő technológiájú, hangjelzéses gyalogosfigyelmeztető rendszer kifejlesztése volt.
részletekKiszáll a Nissan az LMP1-ből
Nem tartott sokáig a Le Mans-i 24 óráson csúfos kudarcot valló Nissan 2015-ös WEC-idénye: a japánok felfüggesztik szezonjukat, hogy újból tesztelésre fordíthassák erőiket.
részletekRaikkönen, Block és egy elképesztő világrekord
Pénteken az F1-es világbajnok Kimi Raikkönen és Ken Block főszereplésével, egy elképesztő világrekorddal és sok-sok frissen leleplezett sportautóval indult el a 2015-ös Goodwood Sebességfesztivál.
részletekVideón a 600 lóerős Juke R 2.0
2011-ben a Nissan Juke-R a világ legelső crossover sportautójaként új mércét állított fel: az innovatív Nissan Juke-ba a márka zászlóshajójának számító legendás GT-R motorja és hajtáslánca került. Most, négy évvel később a Juke-R egy izgalmas frissítésen esett át, melynek során még nagyobb teljesítményt és még merészebb formatervet kapott - így jött létre a Juke-R 2.0.
részletekJuke-R Nismo: 400 lóerősen tér vissza a legenda
2011-ben a Nissan bemutatta az egyedülállóan gyors, izgalmas és formabontó csúcs-crossoverét a Juke-R-t. Most pedig készen áll, hogy szabadjára engedje a szörnyeteg legújabb változatát.
részletekRajtbüntetést kaptak a Nissanok
Módosult a Le Mans-i 24 órás rajtrácsa: az egyébként is lassú három Nissant a 30-31-32. helyre, a prototípus sorrend legvégére sorolták hátra. A cikkben megtalálható a szombati rajtrács.
részletekHárom Porsche nyerte az időmérőt Le Mans-ban
A Porschénál egyelőre senki nem gyorsabb Le Mans-ban, legalábbis ha rövid sprintekről van szó. A németek #18-as autója szerezte meg a pole-t a 24 órásra, Webberék a másodikak, Hülkenbergék a harmadikak.
részletekA Nissan diszkós verdája a BL-döntőn és Le Mans-ban
A japán autógyártó megálmodta és létrehozta a földkerekség legtökéletesebb partijárművét, a Nissan PART e-VAN-t. A négy keréken guruló DJ-keverőpultot először a Bajnokok Ligája berlini döntőjében, a stadion előtt csodálhatja meg a nagyközönség.
részletekMiniteszten vettek részt Le Mans-ban a gyártók
A vasárnapi tesztnap nem volt elég, egy extra gyakorlást is tartottak a 24 órás helyszínén, a rövidebb pályán, melyen mind a négy LMP1-es gyári csapat részt vett.
részletekAz LMP2-eseknél is lassabb a Nissan
A Le Mans-i tesztelésen összemérhette tudását a mezőnnyel a 24 órásra visszatérő japán gyártó. 20 másodperccel mentek lassabb időt a Porschénál, ennek ellenére optimisták a jövő hétvégi versenyt illetően.
részletekLe Mans: Webberék Hülkenbergék előtt az élen
Bár nem ők futották csapatuk legjobb köridejét vasárnap Le Mans-ban, ám a hivatalos teszt végeredménye azt jelzi, az ex-F1-es ausztrál és az F1-es német a lehető legjobb helyzetből várják a legendás 24 órás verseny rajtját.
részletek