DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. április 21. hétfő

Motor

Horner: A Honda olyan, mint egy svájci óra

A korábbi években a megbízhatatlanságáról hírhedtté váló Honda-motor a Red Bull csapatfőnöke szerint rendkívül megbízható, remek és könnyedén illeszkedik az RB15-ös karosszériájába.

részletek

A McLaren már bánhatja, hogy kirúgta a Hondát

Jo Ramirez, a McLaren egykori csapatmenedzsere úgy gondolja, Wokingban végre türelemre lenne szükség a kapkodás helyett. Ha a Hondának adtak volna még két évet, mára kifizetődne.

részletek

„A Honda egyszerűen fantasztikus”

Az energiaitalosok részéről már a téli szünetben is folyamatosan dicsérték a japán erőforrást. Az első heti tesztelés után sem változott a kép, a Toro Rosso technikai igazgatója szerint a motor kiváló.

részletek

Red Bull: Az eddigi legjobb felkészülésünk

Süt az optimizmus az energiaitalos istálló főtanácsadójáról, már eddig is alaposan megdicsérte az új motorszállítót, a négynapos teszt végeztével pedig eddigi legjobb felkészülésükről beszélt.

részletek

Red Bull: Honda-vibráció? Dehogy!

Barcelonában máris szárnyra kaptak olyan hírek, hogy a bikák a Honda-motor erős vibrációjától szenvednek a teszteken. A Red Bull ezt határozottan cáfolja és rosszindulatú híresztelésnek tartja.

részletek

A Honda már a motor finomhangolásán dolgozik

Egyelőre sem a Red Bullnak, sem a Toro Rossónak nem lehet panasza a japán erőforrásra, amely megbízható működéssel és 224 körrel jelentkezett a második tesztnapon. Már a motor optimalizálása zajlik.

részletek

A Honda kisebb motorja nem lett hátrány

Korábban a McLaren oldalán az extra mértékben lekicsinyített Honda-erőforrás komoly megbízhatósági gondokat okozott, most a Red Bull partnereként nem igazán vesztenek teljesítményt ezzel.

részletek

Valóban ütős lehet idén a Honda

Teljesen problémamentes első napot tudhat maga mögött a Honda, mind a Toro Rosso, mind a Red Bull versenyautójában tökéletesen működött a japán erőforrás, összesen 200 feletti megtett körrel.

részletek

Jöhetnének az 1500 lóerős versenyautók

A Pirelli egykori F1-es főnöke, Paul Hembery úgy véli, a száguldó cirkusz vezetőinek meg kellene fontolniuk, hogy 1500 lóerős autókkal lehessen versenyezni, hogy a versenyzők ismét „királyok” legyenek.

részletek

A Honda a második félévben fejlődött igazán

A Red Bull idén kezdi együttműködését a japán gyártóval, ám tavaly a fiókcsapat autóit már Honda-motorok hajtották. Ezért is tudják a pontos adatokat, a második félév rettentő biztatóan alakult.

részletek

A McLaren bizalma az új Renault-motorban van

A francia gyártó nemrég arról nyilatkozott, hogy idén merőben új, sokkal jobb erőforrással álltak elő. A McLarennel is megosztották az adatokat, Wokingban ezért nagyon reményteljesen várják az évet.

részletek

A Renault célja nagyobb, mint hogy a Red Bull elé kerüljön

A francia gyártó tanácsadója úgy gondolja, nem fog nekik hiányozni egy ütős B-csapat, bíznak saját elképzelésükben. 2019-ben jóval komolyabb a céljuk, minthogy a Red Bullhoz mérjék magukat.

részletek