Mercedes
Hamilton csalódott: A Ferrari is gyorsabb nálunk
Csalódottan értékelt a spielbergi időmérő edzés után Lewis Hamilton, akit nemcsak Verstappen és a Ferrarik, de még Lando Norris is megelőzte a McLarennel.
részletekÍgy gátolná az F1-es dominanciákat Hamilton
Érdekes felvetéssel állt elő a hétszeres világbajnok, aki szerint meg kellene határozni, mikor lehet nekiállni a következő évi F1-es autók fejlesztésének.
részletekRussell: Véletlen egybeesés Hamilton javulása
A brit szerint nem a fejlesztéseknek köszönhető, hogy csapattársa jobban teljesít az utóbbi futamokon. Úgy érzi, Spielberg jobban passzol majd a W14-eshez.
részletekAkár a Ferrarinál is kiköthetett volna Verstappen
Max apja árulta el: a Scuderia megkereste a fiatal hollandot az első F1-es éve után. Azt is felidézte, hogyan kerültek a Red Bullhoz a Mercedes helyett.
részletekDöntő vagy elhanyagolható az oldaldoboz szerepe?
A szabályváltozások óta milliószor esett már szó oldaldobozokról. James Allison szerint nem ez a Red Bull titka – Dan Fallows azonban nem ért vele egyet.
részletek„Én nem csapkodok fejhallgatókat” – Horner és Wolff eltérő elvet vall
A brit szerint a csapattagokra helyez nyomást egy F1-es főnök, ha elveszti a hidegvérét. Az osztrák azonban arról beszél: ő temperamentumos ember és így marad hiteles.
részletekMercedes: Jobbak lehetünk, mint Kanadában
Toto Wolff arra számít, hogy a spielbergi pálya kedvezőbb lesz az átalakított W14-es számára, mint volt Montreal, de azért nem veszi ezt készpénznek.
részletekMár első napján vitázott a Mercedesnél Wolff
A perfekcionista osztrák nem bírta megállni, hogy ne tegye szóvá, nem F1-es csapathoz méltó a rendetlen recepció. Azt a választ kapta, nem ettől lesz gyorsabb az autó.
részletekRetro – Az F1-es bajnok, aki nyert és befejezte
Senki sem gondolta volna, hogy Nico Rosberg a 32. születésnapján már nem lesz a Formula-1-es mezőnyben. Hát még azt, hogy a német rögtön egyetlen vb-címe megnyerése után sokkolja a világot. Rosberg királykategóriás pályája hat pontban.
részletekMercedes: Legyen a mi problémánk az F1-es autók súlya!
James Allison technikai igazgató szerint a legkönnyebben úgy lehet elérni az F1-es gépek súlycsökkenését, ha egyszerűen lejjebb viszik a minimumtömeget.
részletekAhol visszaüthet az Aston F1-es felemelkedése
És ahol a Ferrarinak viszont jól jöhet az idei visszalépés: július 1-jétől változik a csapatok szélcsatornás és CFD-szimulációs tesztjeinek száma.
részletekÉlvezi az üldöző szerepét a Mercedes az F1-ben
A nyeretlenség miatt érzett bosszúságot elnyomja a fejlődés és felzárkózás iránti izgalom – állítja a csapat technikai igazgatója. Szerinte Hamiltonék is így érzik.
részletek