Az Európai Bizottság meghatározta a 2020 utáni kereteket a közlekedés dekarbonizációjának folytatásához. Az európai autóipar vezető szerepének megtartása érdekében, továbbra is a járműgyártókon marad az egyik legköltségesebb fejlesztési irány terhe 2020 után is, mivel a következő évtizedben a CO2-kibocsátás csökkentése 30 százalékot kell kitegyen. „Definiálták a Tiszta Járművek fogalmát az alternatív üzemanyagok felhasználása szerint, így a plug-in hibrid, az akkumulátoros, a tüzelőanyagcellás elektromos, mellett a legszélesebb körben alkalmazható bio- és földgáz hajtású könnyű és nehézgépjárművek tartoznak e fogalomba” – hívta fel a figyelmet Domanovszky Henrik, az Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület (MGKKE) elnöke.
Vadonatúj gázüzemű autóbusszal képviselteti magát a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület (MGKKE) ezen a hétvégén, az Európai Mobilitási Hét keretében megrendezendő Autómentes Hétvégén.
Formula.hu