Formula-1
Mercedes: A Red Bull hivatalosan nem kért motort
A német gyártó elnöke, Dieter Zetsche szerint a Red Bull soha nem kért motort a Mercedestől - ugyan voltak megbeszélések, de hivatalos ajánlatot egyszer sem kaptak a riválistól.
részletekA Toro Rosso is átment a törésteszten
A Toro Rosso 2016-os autója, az STR11 is teljesítette az összes töréstesztet, így Max Verstappen és Carlos Sainz versenyeszköze is zöld lámpát kapott az idei szezonra.
részletekÚj szintre lép az Infiniti részvétele az F1-ben
Az Infiniti az új, a mai nap során Párizsban hivatalosan is bemutatott Forma-1-es Renault Sport Formula One Team csapat szakmai partnere lesz a 2016-os szezontól kezdődően.
részletekRenault: Azért vagyunk itt, hogy nyerjünk!
A csapatbemutatóját szerdán tartó francia gyártó határozott célja, hogy visszatérjenek a győztes útra az F1-ben. Carlos Ghosn ugyanakkor azzal is tisztában van, hogy ez nem 2016-ban fog bekövetkezni.
részletekKiszállhat a Force India névadója?
A Force India istálló majdnem felét birtokló Sahara csoport komoly pénzügyi gondokkal küzd és engedélyt kért a csapattól arra, hogy eladja jelentős tulajdonrészét.
részletekWehrlein lehet a befutó a Manornál?
Maldonado kiszállt, Magnussen elkelt, a Manornál még mindig nincs pilótapáros - a Mercedes a kiscsapatnál juttathatja üléshez eddigi teszt- és tartalékpilótáját?
részletekKorábbi McLaren-tesztpilóta a Williamsnél
A McLarennél tesztpilótaként korábban 12 évet töltő és most a DTM-ből érkező Gary Paffett a Williams istállóhoz csatlakozik a 2016-os F1-es szezonra - szimulátor-pilótaként segítheti majd az autó fejlesztését.
részletekVerstappen: egy másodpercet javulhatunk
Max Verstappen szerint a 2016-os Toro Rosso körönként egy másodpercet javulhat a tavalyihoz képest - úgy gondolja, hogy ők nagyobbat léphetnek előre, mint a többi csapat.
részletekKvjat kis előrelépésekben bízik
Danyiil Kvjat, a Red Bull pilóta szerint kis lépésekben haladhatnak előre és ha így lesz, annak örülni fognak - azonban a lécet magasra teszik maguknak és a cél újra dobogó legfelső foka.
részletekIlyen lesz az új Ferrari?
Olasz források szerint az 1993-as autóra fog hajazni a Ferrari új, 667-es kódnévre hallgató "paripája" - nem tűzpirosban, hanem piros-fehérben pompázhatnak idén Vettelék?
részletekA Sauber bízik a Ferrari fejlődésében
Monisha Kaltenborn, a svájci alakulat csapatfőnöke biztos benne, hogy az olasz motorgyártó az előttünk álló F1-es szezonban is előreléphet. Az más kérdés, hogy ez mennyire lesz elég a Mercedes ellen.
részletekButton: A nehéz időszakok erősebbé tesznek
A McLaren-Honda brit versenyzője úgy véli, F1-es karrierje korábbi szakaszainak köszönheti, hogy ennyire jól átvészelte a balul sikerült 2015-ös esztendőt. Idén azonban már fejlődést szeretne látni.
részletek