DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 7. hétfő

Fejlesztések

Több fejlesztési időt kaphatnak a gyengébb csapatok

Egy csokornyi, a Formula-1 jövőjét élhetőbbé tevő szabályváltozásról szavaznak a sport döntéshozói, köztük egy eddig nem tárgyalt újítási tervezettel, amely a gyengébb csapatoknak több lehetőséget adna az aerodinamikai fejlesztésekre.

részletek

Színes helyzetjelzőket kaphatnak az F1-es autók

Az FIA súlyos versenybalesetek kivizsgálása után több fejlesztési javaslattal állt az F1 elé: többek között megnövelnék az autók merevségét, valamint új fényszórókat helyeznének el rajtuk.

részletek

Ennyit változhatnak az autók jövőre

Szigorú szabályok korlátozzák a 2021-es F1-es autók fejlesztését, de ez nem azt jelenti, hogy a csapatok a következő szezonban is az idei konstrukciók másolatát fogják használni.

részletek

Mit lesz tilos fejleszteni 2021-ben?

A német sajtó szerint a csapatok megegyeztek a szélcsatornával való spórolásról, és akár a motor is érinthetetlen területté válhat 2020-ban. A Mercedes és a Ferrari kevesebb megkötésért kardoskodik.

részletek

A Ferrari tudott a trükkös kormányzásról

Korábban a maranellóiak is elgondolkodtak a Mercedes különleges megoldásához hasonló rendszer kifejlesztésén, de végül elvetették ezt az ötletet. Mattia Binotto elmondta, miért.

részletek

Nagyot vállalt a Mercedes az idei autóval

A címvédő F1-es csapat érzi az ellenfelek közeledését, ezért a 2020-ra fejlesztett technikával eddig ismeretlen vizekre evezett. Több száz új alkatrészt építettek, néhány egészen szokatlant is.

részletek

Az FIA szerint biztonságos a DAS

Az F1-et ellenőrző szövetség meggyőződése, hogy a Mercedes trükkös kormányzása semmilyen veszélyt nem rejt magában. Ennek ellenére a Ferrari hivatalos álláspontot kér az FIA-tól.

részletek

Hátrányról beszélt a Ferrari csapatvezetője

A teszt alapján úgy tűnik, jelenleg a Mercedes és a Red Bull is a Ferrari előtt van, de egyértelmű képet a szezonnyitó előtt biztosan nem kapunk – nyilatkozta Mattia Binotto.

részletek

Van egy nagy előnye az idei Ferrarinak

Tavaly bizonyos pályákon csak szenvedett, máshol azonban szárnyalt a Ferrari autója. Charles Leclerc elárulta, milyen területen végeztek fejlesztést annak érdekében, hogy mindenhol erősek legyenek.

részletek

Magnussen most már nem optimista

A 2018-as év legkellemesebb, viszont a tavalyi év legkellemetlenebb meglepetése a Haas istálló teljesítménye volt. Elsőként az amerikaiak mutatták be új autójukat, ami szép, de nem biztos, hogy gyors.

részletek

A Ferrari hátrányban: Idén még nemigen készül el az új szimulátor

Óriási pénzt fektet a Scuderia új, korszerű szimulátorába, de idén ebből még semmi előnyt nem élvezhetnek, mivel a tervezettnél jóval később lesz készen. Újabb csapás a vörös istálló számára?

részletek

Ricciardo: Jövőre dobogón leszek a Renault-val

Idén kétségtelenül mélyen alulmúlja a várakozásokat a francia gyári istálló szereplése, ám a nagyobb dobást jövőre tervezik Daniel Ricciardóék, amikor végre újra dobogóra akar állni az ausztrál.

részletek