FIA
Cockpit-kamerát fog tesztelni az FIA
Az F1 régi partnere, a Magneti Marelli olyan speciális, nagy sebességű kamerát fejlesztett ki, amely által jobban megérthetővé válnak a pilóta fejét ért erőhatások egy balesetnél.
részletekSürgős megbeszélés a raliversenyek biztonságáról
A Nemzetközi Automobil Szövetség elnöke, Jean Todt sürgős megbeszélést kezdeményezett, hogy tárgyaljanak a raliversenyek biztonságáról, mivel az elmúlt hétvégén két halálos baleset is történt a gyorsasági szakaszokon.
részletek„Nincsen Formula-1 kockázat nélkül”
Minden versenyen a rajtrácson van, izgatottan várja a lámpák kialvását a Mercedesben ülve, ám soha nem jut előrébb a mezőny végéről – ő Dr. Ian Roberts, a Formula-1 főorvosa.
részletekZárt pilótafülke: megszólalt az F1 főorvosa is
Az FIA főorvosa, Dr. Ian Roberts szerint teljesen megváltoztatná az F1-et, ha bevezetnék a zárt pilótafülkét – azonban ha ez szükséges a biztonsághoz, akkor meg kell tenni.
részletek„Nagyobb a hátránya a zárt pilótafülkének”
Charlie Whiting, a Nemzetközi Automobil Szövetség versenyigazgatója szerint valószínűtlen, hogy bevezetik a teljesen zárt pilótafülkét, azonban keresik a megoldást – a tesztek szeptemberben kezdődnek.
részletek"Ha Kimi szót kér, arra oda kell figyelni"
Az évek óta az F1 versenyigazgatói posztját betöltő Charlie Whiting szerint mindig van a pilótáknak egy csoportja, amely felemeli a szavát, de általában különös figyelmet tanúsít Kimi Raikkönen iránt.
részletekÚjraindulnak a zárt pilótafülke tesztjei
Sajtóinformációik szerint Justin Wilson halálos balesetét követően az FIA újra kísérleteket kezd a fedett pilótafülkével, hogy a jövőben az F1-ben és más szériákban kivédhessék az ehhez hasonló tragédiákat.
részletekAz FIA nyitott a Pirelli javaslataira
Az FIA nyitott arra, hogy elfogadja a Pirelli új, abroncsokra vonatkozó irányelveit – ezzel szeretnék biztonságosabbá tenni a körülményeket az Olasz Nagydíj hétvégéjén.
részletekRádió: Mit mondhatnak, s mit nem?
A rajtprocedúra szigorításának értelmében ismét pontosítani kellett a rádiózásra vonatkozó szabályt az F1-ben: most részletesen elmondjuk, mikor mit szabad közölni a pilótával, s mit nem.
részletekFanBoost: Verseny közben szavazunk?
Ha az FIA is elfogadja, megváltozik az „elektromos F1” bónuszszabálya: a sorozat nagyfőnöke szeretné, ha a verseny közben dönthetnének a rajongók arról, hogy kit támogatnak plusz teljesítménnyel.
részletekAz FIA felelős Bianchi haláláért?
Nagyon durva kirohanást intézett az F1 korábbi "főorvosa", Gary Hartstein a Nemzetközi Automobil Szövetség ellen - az amerikai azzal vádolja az FIA-t, hogy ők felelősek Jules Bianchi haláláért.
részletekVan-e jövője az F2-es bajnokságnak?
A széria feltámasztásában 2009 és 2012 között közreműködő Jonathan Palmer szerint igen, és egyértelműen felveheti a versenyt a GP2-vel és a World Series by Renault-val is.
részletek